• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر مطرح کرد:

تامین پایدار مواد اولیه و بهینه‌سازی تولید در افق ۱۴۱۰ گل‌گهر

  • کد خبر : 32623
  • 11 آبان 1402 - 6:41
تامین پایدار مواد اولیه و بهینه‌سازی تولید در افق ۱۴۱۰ گل‌گهر
روز چهارشنبه 10 آبان ماه، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در نشست مشترک با نمایندگان صنعتگران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان کرمان با رئیس قوه قضائیه، گفت: در حال حاضر حدود 24 هزار نفر در این مجموعه صنعتی و معدنی مشغول به‌کار هستند و در افق 1410، به دنبال تامین سنگ پایدار، دانش‌بنیان و روش‌های تولید بهینه هستیم.

روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در نشست مشترک با نمایندگان صنعتگران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان کرمان با رئیس قوه قضائیه، گفت: در حال حاضر حدود ۲۴ هزار نفر در این مجموعه صنعتی و معدنی مشغول به‌کار هستند و در افق ۱۴۱۰، به دنبال تامین سنگ پایدار، دانش‌بنیان و روش‌های تولید بهینه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، ایمان عتیقی در این نشست بیان کرد: مجموعه معدنی و صنعتی گل‌گهر، بزرگ‌ترین تولیدکننده گندله و کنسانتره در کشور بوده و ۳۵ درصد محصولات تولیدی فولاد و ذخایر کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: برنامه ما برای سال ۱۴۱۰، تامین سنگ پایدار، دانش‌بنیان و روش‌های تولید بهینه است.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با بیان اینکه گل‌گهر، جزو شرکت‌های پیشران و به مثابه لکوموتیوی در حوزه معدنی کشور محسوب می‌شود که دیگر شرکت‌ها را همراهی می‌کند، عنوان کرد: امروز شرایط به گونه‌‌ای است که مدیران به شدت فعال و کارآمد، بیشتر باید پاسخگو باشند؛ در حالی که مدیری که کار نمی‌کند، کمتر از مدیر فعال پاسخگوست و این انگیزه مدیران را از بین می‌برد.

عتیقی با بیان اینکه مدیری که فساد دارد، نباید حتی خواب آسوده داشته باشد، خاطرنشان کرد: مدیر سالم نباید نگران مسائل بازخواستی باشد تا به فضای کسب‌وکار کمک کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد هستیم مدیر سالم و جسور به شدت آسیب می‌بیند؛ در حالی که امروز بستر توسعه در استان فراهم است و فقط باید کاری کنیم مدیران خوب حرکت رو به جلو داشته و جسارت به آن‌ها برگردانده شود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32623

نوشته‌های مشابه

29اردیبهشت
«کنور» به نمادی مطمئن در بازار سرمایه تبدیل شده است
همگام با اکتشافات جدید و تحقق طرح‌های توسعه‌ای،

«کنور» به نمادی مطمئن در بازار سرمایه تبدیل شده است

29اردیبهشت
آغاز ساخت تجهیزات ماشین بریکت‌سازی گرم و تجهیز رکوپراتور
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مطرح کرد:

آغاز ساخت تجهیزات ماشین بریکت‌سازی گرم و تجهیز رکوپراتور

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.