• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
رئیس هیئت عامل ایمیدرو عنوان کرد:

سهم ۱۲۶ همتی «ومعادن» در پروژه‌‌های توسعه‌ای

  • کد خبر : 33003
  • 16 آبان 1402 - 5:41
سهم ۱۲۶ همتی «ومعادن» در پروژه‌‌های توسعه‌ای
رئیس هیئت عامل ایمیدرو در جلسه کنترل مدیریت «ومعادن» گفت: سهم شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در پروژه‌های توسعه‌ای بالغ بر 126 هزار میلیارد تومان است.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو در جلسه کنترل مدیریت «ومعادن» گفت: سهم شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در پروژه‌های توسعه‌ای بالغ بر ۱۲۶ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا موثقی‌نیا در جلسه کنترل مدیریت شرکت «ومعادن»، بیان کرد: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، هفت پروژه پیشران اقتصادی کشور را در دست افدام دارد که راهبری آن به طور مستقیم با این مجموعه است.

وی افزود: این شرکت دارای پروژه‌های در حال اجرا و برنامه‌ریزی در شرکت‌های بزرگ معدنی است که در زنجیره ارزش محصولات معدن و صنایع معدنی تاثیرگذاری بالایی دارد.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه ایمیدرو، راهبری و پایش پروژه‌های توسعه‌ای شرکت‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، مطرح کرد: افزایش تولید از سیاست‌های اصلی این حوزه به شمار می‌رود.

در ادامه این جلسه اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات عنوان کرد: «ومعادن» سود خالص ۳۹۱ میلیون دلاری را در سال ۱۴۰۱ ثبت کرد و با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای هدف‌گذاری شده، افزایش سرمایه ۳۰ هزار میلیارد تومانی در دستور کار است.

وی در خصوص طرح‌های در دست اجرا با راهبری «ومعادن»، اظهار داشت: از جمله طرح‌های برجسته‌ای که راهبری آن را بر عهده داریم، می‌توان به احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی در شرکت‌های صنایع فولاد کردستان، فولاد اقلید پارس و صنایع آهن و فولاد آرتاویل اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات ادامه داد: همچنین کارخانه ذوب و فولادسازی شرکت صنایع فولاد کردستان، تکمیل پست ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه سمنان و احداث کارخانه کنسانتره‌سازی شرکت معدنی و صنعتی صبانور، از دیگر طرح‌های توسعه‌ای «ومعادن» محسوب می‌شوند.

سعدمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: احداث کارخانه تولید مس جانجا، تولید استیل کورد و احداث کارخانه تولید فروسیلیکومنگنز، بخشی از طرح‌های جاری و در حال برنامه‌ریزی «ومعادن» است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=33003

نوشته‌های مشابه

29اردیبهشت
«کنور» به نمادی مطمئن در بازار سرمایه تبدیل شده است
همگام با اکتشافات جدید و تحقق طرح‌های توسعه‌ای،

«کنور» به نمادی مطمئن در بازار سرمایه تبدیل شده است

29اردیبهشت
آغاز ساخت تجهیزات ماشین بریکت‌سازی گرم و تجهیز رکوپراتور
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مطرح کرد:

آغاز ساخت تجهیزات ماشین بریکت‌سازی گرم و تجهیز رکوپراتور

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.