شرکت فولاد هرمزگان در سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، موفق به دریافت تندیس این اجلاس شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور جمعی از مسئولان دولتی، مدیران شرکتهای بزرگ و فعالان حوزه تجارت و کسبوکار با هدف تجلیل از برندهای مشتریمدار و مسئولیتپذیر در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد.
ازجمله محورهای برگزاری این همایش، میتوان آشنایی با تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاهها، مزایای بهکارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتریمحوری در سازمانها، شناسایی شاخص رضایت پرسنل و مشتری بر افزایش سود سازمان، شناخت نقش رضایتمندی مشتریان در چالشهای کسبوکار، آشنایی با متدهای جهانی (CRM) و (CSM) و چگونگی کاهش فاصله ارتباطی و تعامل بیشتر مدیران، کارکنان و مشتریان در راستای افزایش را نام برد.
تعامل خوب با مشتریان، رضایت از دریافت کالا یا خدمات، ارتباط موثر در جهت موفقیت مشتری با کسبوکار سازمان، ایجاد حس وفاداری در مشتریان، تبدیل نارضایتی مشتریان به رضایت، وجود تفکر استراتژیک مسئولانه در قبال مشتریان و توجه کامل سازمان به بحث رضایتمندی مشتریان موجب شد تا فولاد هرمزگان شایسته دریافت تندیس شود. از این رو، هیئت داوران سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که هر ساله به دنبال تجلیل از برندهای پیشتاز مشتریمدار و مسئولیتپذیر است، شرکت فولاد هرمزگان را در میان بیش از ۵۰ شرکت برتر شایسته دریافت نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتری دانست و بنابراین تندیس سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به فولاد هرمزگان و عطاالله معروفخانی، مدیرعامل این شرکت تعلق گرفت.
انتهای پیام//