سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۸:۳۹ /شنبه/۱۶ تیر ۱۴۰۳
زمان انتشار: 6:15 /یکشنبه/12 آذر 1402

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان عنوان کرد:

عملکرد مناسب فولاد سنگان در گذار از روابط عمومی سنتی به مدرن

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با اشاره به رویکردهای مختلف روابط عمومی‌ها در سازمان، در خصوص ارتباط روابط عمومی و رسانه گفت: مسیر حرکت روابط عمومی‌ها باید به سمت یکی شدن با رده‌های مختلف سازمان باشد تا با ایفای نقش واسط و تسهیل‌گر بتوانند رابطه‌ای دو سویه بین بدنه سازمان و جامعه برقرار کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، ایمان یعقوبی بیان کرد: فولاد سنگان تا به امروز با همراهی رسانه‌ها توانسته است به عنوان یک برند مطرح در سطح ملی بدرخشد و این تعامل و همکاری دو سویه، عامل مهمی در انعکاس عملکرد و دستاوردهای این شرکت بوده است.

وی افزود: تمرکز ما در روابط عمومی بر برندسازی است و هر رسانه می‌تواند نماینده‌ای برای شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان باشد. مدیریت بحران‌ها، بخشی از وظایف روابط عمومی‌هاست و این امر جز با ابزار مناسب، حمایت اهالی رسانه و شناخت شرایط موجود امکان‌پذیر نیست.

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان عنوان کرد: وظیفه روابط عمومی، ساختن و سرودن روایت خاص خود است تا خود را به جامعه بشناساند و ما در فولاد سنگان روایت خاص خود را ساختیم. در دورانی که صدای پای پست مدرنیسم به گوش می‌رسد و ماهیت واقعیت و حقیقت به چالش کشیده شده است، شاهد بروز بحران‌های جدید هستیم که نیاز به بازخوانی روایت خود احساس می‌شود.

یعقوبی بحران‌های هویتی و نسلی و عدم تناسب محتوا با ذائقه نسل‌های جدید ( Z و آلفا) را چالشی مهم دانست که موجب گسست یا عدم شناخت کافی نسل‌های جدید از ماهیت صنعت و جامعع شده است.

وی تصریح کرد: در حالی که بیشترین فعالان حوزه مجازی از این دو نسل هستند، محتوای متناسب و مورد پسند این نسل تولید نمی‌شود. رسانه‌ها باید به نسل‌های امروز و آینده در تولید محتوای خود توجه کنند زیرا اطلاع‌رسانی در خصوص این گونه عملکردها در حوزه صنعت برای نسل امروز دشوار شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان استراژیک بودن، فرایندمحوری، تحقیق و پژوهش و عمومی‌سازی را برخی از مولفه‌های روابط عمومی مدرن برشمرد و اظهار داشت: فولاد سنگان در گذار از روابط عمومی سنتی به مدرن موفق بوده و با شیوه‌های جدید ارتباطی، ابزارهای مختلف و فناوری‌های مدرن آماده پذیرفتن نقش‌های جدید است.

یعقوبی با اشاره به اینکه هم‌اکنون به دنبال روایت‌های جدید و فرا رفتن از روایت قبلی هستیم، گفت: ساختن روایت‌های خرد، بخشی از وظایف رسانه است که در ادامه خود روایتی کلی را تشکیل خواهند داد.

وی ادامه داد: در عصری که در نگاه پست مدرنیست‌هایی چون ژان فرانسوا لیوتار واقعیت و حقیقت مستقل وجود ندارد، رسانه‌ها با زبان خود با شناسایی سوژه و آبژه‌پروری، روایت جدیدی از شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در پایان با تاکید بر برگزاری جلسات برای تعامل و همکاری بیشتر و ایده‌پروری، خاطرنشان کرد: روایت‌های مختلف، نشان‌دهنده ایده و زبان متفاوت اشخاص و رسانه‌ها است.

انتهای پیام//

در همایش تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان هرمزگان انجام شد؛

16:43 /چهارشنبه/13 تیر 1403

در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی،

16:25 /چهارشنبه/13 تیر 1403

سرپرست مدیریت تولید و توزیع برق شرکت ذوب آهن اصفهان عنوان کرد:

7:25 /سه شنبه/12 تیر 1403

با اجرای طرح‌های پیشران فولاد کردستان محقق خواهد شد؛

6:58 /سه شنبه/12 تیر 1403

هم‌زمان با دهم تیر ماه صادر شد؛

9:05 /دوشنبه/11 تیر 1403

امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

5:51 /شنبه/9 تیر 1403

محسن مصطفی‌پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

4:50 /شنبه/9 تیر 1403

مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

4:58 /شنبه/12 خرداد 1403

علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در گفت‌‍وگو با «فلزات آنلاین»:

5:30 /شنبه/25 فروردین 1403

مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

11:17 /شنبه/19 اسفند 1402

سعید قاسم‌زاده، مدیرعامل شرکت توسعه اقتصادی پایدار فراگیر (تافکو) در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

4:57 /شنبه/30 دی 1402

صادق قاسمی فلاورجانی، مديرعامل شرکت فنی مهندسی آرين مدرن جهان‌آرا طی یادداشتی نوشت:

7:29 /شنبه/8 اردیبهشت 1403

حسين کهزاد، مديرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

4:48 /شنبه/25 آذر 1402

فرشید سلطان‌زاده، مدیرعامل شرکت مشاوره اقتصادی آرمان آتورپات طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

6:27 /شنبه/29 مهر 1402

هم‌زمان با رشد تولید فولاد صورت پذیرفت؛

13:18 /دوشنبه/4 تیر 1403

علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

16:27 /چهارشنبه/5 اردیبهشت 1403

همگام با اجرای دو طرح توسعه‌ای محقق شد؛

7:38 /شنبه/9 تیر 1403

با هدف رشد تولید و ایجاد اشتغال‌ پایدار،

12:41 /چهارشنبه/6 تیر 1403

پس از ثبت موفقیت‌ها و رکوردهای پیاپی صبانور در سال 1402،

15:35 /سه شنبه/29 خرداد 1403

«فلزات‌آنلاین» گزارش می‌کند:

16:32 /یکشنبه/27 خرداد 1403

اینفوگرافیک عملکرد دو ماهه سنگان؛

5:55 /شنبه/26 خرداد 1403

اینفوگرافیک عملکرد دو ماهه چادرملو؛

5:35 /شنبه/26 خرداد 1403

عملکرد دو ماهه 1403 «فخوز»؛

6:05 /شنبه/19 خرداد 1403

اینفوگرافیک گروه فولادی غرب؛

14:54 /شنبه/29 اردیبهشت 1403

اینفوگرافیک درخشش ارفع؛

14:14 /شنبه/29 اردیبهشت 1403

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1403/04/14

156571

فلزات آنلاین

1403/04/14

483684

فلزات آنلاین

1403/04/14

635024

فلزات آنلاین

1403/04/14

2788352

فلزات آنلاین

1403/04/14

23592

فلزات آنلاین

1403/04/14

2488

فلزات آنلاین

1403/04/14

42457

فلزات آنلاین

1403/04/14

51616

فلزات آنلاین

1403/04/14

44700

فلزات آنلاین

1403/04/14

41586

فلزات آنلاین

1403/04/14

26635

فلزات آنلاین

1403/04/14

28652

فلزات آنلاین

1403/04/14

26513

فلزات آنلاین

1403/04/14

36904

فلزات آنلاین

1403/04/14

33600

فلزات آنلاین

1403/04/14

46287

فلزات آنلاین

1403/04/14

25858

فلزات آنلاین

1403/04/14

41977

فلزات آنلاین

1403/04/14

45607

فلزات آنلاین

1403/04/14

3481000