سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۲۳:۰۱ /دوشنبه/۲۶ خرداد ۱۴۰۴
زمان انتشار: ۶:۱۵ /یکشنبه/۱۲ آذر ۱۴۰۲

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان عنوان کرد:

عملکرد مناسب فولاد سنگان در گذار از روابط عمومی سنتی به مدرن

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با اشاره به رویکردهای مختلف روابط عمومی‌ها در سازمان، در خصوص ارتباط روابط عمومی و رسانه گفت: مسیر حرکت روابط عمومی‌ها باید به سمت یکی شدن با رده‌های مختلف سازمان باشد تا با ایفای نقش واسط و تسهیل‌گر بتوانند رابطه‌ای دو سویه بین بدنه سازمان و جامعه برقرار کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، ایمان یعقوبی بیان کرد: فولاد سنگان تا به امروز با همراهی رسانه‌ها توانسته است به عنوان یک برند مطرح در سطح ملی بدرخشد و این تعامل و همکاری دو سویه، عامل مهمی در انعکاس عملکرد و دستاوردهای این شرکت بوده است.

وی افزود: تمرکز ما در روابط عمومی بر برندسازی است و هر رسانه می‌تواند نماینده‌ای برای شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان باشد. مدیریت بحران‌ها، بخشی از وظایف روابط عمومی‌هاست و این امر جز با ابزار مناسب، حمایت اهالی رسانه و شناخت شرایط موجود امکان‌پذیر نیست.

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان عنوان کرد: وظیفه روابط عمومی، ساختن و سرودن روایت خاص خود است تا خود را به جامعه بشناساند و ما در فولاد سنگان روایت خاص خود را ساختیم. در دورانی که صدای پای پست مدرنیسم به گوش می‌رسد و ماهیت واقعیت و حقیقت به چالش کشیده شده است، شاهد بروز بحران‌های جدید هستیم که نیاز به بازخوانی روایت خود احساس می‌شود.

یعقوبی بحران‌های هویتی و نسلی و عدم تناسب محتوا با ذائقه نسل‌های جدید ( Z و آلفا) را چالشی مهم دانست که موجب گسست یا عدم شناخت کافی نسل‌های جدید از ماهیت صنعت و جامعع شده است.

وی تصریح کرد: در حالی که بیشترین فعالان حوزه مجازی از این دو نسل هستند، محتوای متناسب و مورد پسند این نسل تولید نمی‌شود. رسانه‌ها باید به نسل‌های امروز و آینده در تولید محتوای خود توجه کنند زیرا اطلاع‌رسانی در خصوص این گونه عملکردها در حوزه صنعت برای نسل امروز دشوار شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان استراژیک بودن، فرایندمحوری، تحقیق و پژوهش و عمومی‌سازی را برخی از مولفه‌های روابط عمومی مدرن برشمرد و اظهار داشت: فولاد سنگان در گذار از روابط عمومی سنتی به مدرن موفق بوده و با شیوه‌های جدید ارتباطی، ابزارهای مختلف و فناوری‌های مدرن آماده پذیرفتن نقش‌های جدید است.

یعقوبی با اشاره به اینکه هم‌اکنون به دنبال روایت‌های جدید و فرا رفتن از روایت قبلی هستیم، گفت: ساختن روایت‌های خرد، بخشی از وظایف رسانه است که در ادامه خود روایتی کلی را تشکیل خواهند داد.

وی ادامه داد: در عصری که در نگاه پست مدرنیست‌هایی چون ژان فرانسوا لیوتار واقعیت و حقیقت مستقل وجود ندارد، رسانه‌ها با زبان خود با شناسایی سوژه و آبژه‌پروری، روایت جدیدی از شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در پایان با تاکید بر برگزاری جلسات برای تعامل و همکاری بیشتر و ایده‌پروری، خاطرنشان کرد: روایت‌های مختلف، نشان‌دهنده ایده و زبان متفاوت اشخاص و رسانه‌ها است.

انتهای پیام//

در پی شهادت جمعی از مردم در تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی

۹:۲۲ /یکشنبه/۲۵ خرداد ۱۴۰۴

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه عنوان کرد:

۱۴:۴۴ /چهارشنبه/۲۱ خرداد ۱۴۰۴

در مجمع عمومی عادی سالیانه مطرح شد؛

۱۳:۴۴ /چهارشنبه/۲۱ خرداد ۱۴۰۴

در مجمع‌ عمومی عادی سالیانه عنوان شد؛

۱۳:۱۶ /چهارشنبه/۲۱ خرداد ۱۴۰۴

مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور:

۱۲:۲۴ /چهارشنبه/۲۱ خرداد ۱۴۰۴

رضا طالبی، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۶:۰۱ /دوشنبه/۱۲ خرداد ۱۴۰۴

علی امرایی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۴:۵۴ /شنبه/۱۰ خرداد ۱۴۰۴

علیرضا شریفی، مدیر تحقیق و توسعه شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۸:۳۰ /چهارشنبه/۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

امین صفری، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۴:۵۶ /شنبه/۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۴

رضا طالبی، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۴:۴۷ /شنبه/۲۵ اسفند ۱۴۰۳

علیرضا مخبر دزفولی، قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۱۴:۱۳ /شنبه/۱۸ اسفند ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۷:۴۵ /شنبه/۱۰ خرداد ۱۴۰۴

بهرام سبحانی، رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۵:۰۷ /شنبه/۳۰ فروردین ۱۴۰۴

ابراهيم جانقربانيان، عضو هيئت مديره و معاون بازرگانی شرکت صبا فولاد خليج فارس طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۵:۵۸ /شنبه/۱۰ آذر ۱۴۰۳

حسين کاظمی‌مهر، نايب رئيس هيئت مديره شرکت مجتمع فولاد و نورد آسين ابهر طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۴:۵۴ /شنبه/۳ آذر ۱۴۰۳

سید رضا شهرستانی، مدیرعامل شرکت لوله و اتصالات چدنی (کلاچ) طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۵:۰۳ /شنبه/۲۴ شهریور ۱۴۰۳

مصطفی چمران، معاون فروش شرکت آهن و فولاد ارفع طی یادداشتی نوشت:

۷:۴۹ /سه شنبه/۱۳ شهریور ۱۴۰۳

همگام با اجرای طرح‌های توسعه‌ای،

۶:۴۷ /دوشنبه/۲۷ اسفند ۱۴۰۳

در مجمع عمومی عادی سالیانه «ارفع» مطرح شد؛

۱۵:۵۸ /یکشنبه/۱۱ خرداد ۱۴۰۴

در نشست خبری مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان مطرح شد؛

۱۶:۴۱ /دوشنبه/۸ اردیبهشت ۱۴۰۴

«کگهر» در مسیر توسعه و رشد سودآوری؛

۱۴:۲۱ /شنبه/۳۰ فروردین ۱۴۰۴

با تایید سهام‌داران در مجمع فوق‌العاده،

۱۱:۴۲ /شنبه/۲۵ اسفند ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت معدنی و صنعتی چادرملو؛

۵:۵۶ /شنبه/۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

اینفوگرافیک شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین؛

۵:۴۸ /شنبه/۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴

اینفوگرافیک شرکت فولاد هرمزگان؛

۵:۳۵ /شنبه/۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴

اینفوگرافیک فولاد خراسان؛

۵:۴۲ /شنبه/۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۴

اینفوگرافیک شرکت فولاد خوزستان؛

۵:۵۲ /شنبه/۶ اردیبهشت ۱۴۰۴

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1404/03/26

224083

فلزات آنلاین

1404/03/26

858230

فلزات آنلاین

1404/03/26

1374431

فلزات آنلاین

1404/03/26

1331305

فلزات آنلاین

1404/03/26

29819

فلزات آنلاین

1404/03/26

16025

فلزات آنلاین

1404/03/26

45904

فلزات آنلاین

1404/03/26

65099

فلزات آنلاین

1404/03/26

47680

فلزات آنلاین

1404/03/26

42960

فلزات آنلاین

1404/03/26

41121

فلزات آنلاین

1404/03/26

38054

فلزات آنلاین

1404/03/26

37017

فلزات آنلاین

1404/03/26

43017

فلزات آنلاین

1404/03/26

38549

فلزات آنلاین

1404/03/26

59174

فلزات آنلاین

1404/03/26

35071

فلزات آنلاین

1404/03/26

43385

فلزات آنلاین

1404/03/26

59056

فلزات آنلاین

1404/03/25

6774100