• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از گل‌گهر

  • کد خبر : 35261
  • 12 آذر 1402 - 13:44
بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از گل‌گهر
روز شنبه 11 آذر ماه 1402، رئیس سازمان بازرسی کل کشور به همراه مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از این مجموعه عظیم صنعتی کشور بازدید کرد و اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از خام‌فروشی و تکمیل زنجیره فولاد توسط «کگل» را مناسب خواند.

روز شنبه ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۲، رئیس سازمان بازرسی کل کشور به همراه مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از این مجموعه عظیم صنعتی کشور بازدید کرد و اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از خام‌فروشی و تکمیل زنجیره فولاد توسط «کگل» را مناسب خواند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، ذبیح‌الله خدائیان پس از بازدید از معدن گل‌گهر که با حضور ایمان عتیقی، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر انجام شد، بیان کرد: به واقع توفیقات خوبی در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر حاصل شده است و اقدامات قابل‌توجهی در راستای جلوگیری از خام‌فروشی و تکمیل زنجیره فولاد صورت گرفته که باعث ارزش‌افزایی در این مجموعه عظیم صنعتی و معدنی کشور شده است.

وی عنوان کرد: همچنین شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در کمک به مردم منطقه تحت عنوان مسئولیت‌اجتماعی توفیقات فراوانی داشته و بررسی‌های ما نشان می‌دهد که اقدامات خوبی به جهت احداث بیمارستان، مراکز تفریحی و آسفالت معابر انجام شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بقیه بنگاه‌های اقتصادی، معادن و شرکت‌های تولیدی نیز به همین شکل عمل کنند تا مسئولیت‌های اجتماعی و اقدامات عام‌المنفعه در جای خود به کار گرفته شود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=35261

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است
سرمایه‌گذاری بیش از دو برابر حد انتظار!

سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است

17اردیبهشت
افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس
بورس خیال سبز شدن ندارد!

افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس

17اردیبهشت
درآمد کچاد ۲۳ درصد رشد پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.