محمدجواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران در نوزدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران، به عنوان مدیر برتر روابط عمومی کشور انتخاب شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، این جشنواره با موضوع مهارتهای کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی طی روزهای ۲۰ تا ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بینالملل در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد.
بر اساس تصمیم هیئت داوران بیستمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران، این انتخاب به دلیل توفیقات موثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته با ذینفعان داخلی و خارجی و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیتهای روابط عمومی صورت گرفته است.
در این مراسم، علاوه بر اهدای لوح سپاس به مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، دو کارگاه آموزشی با عناوین استفاده از هوش مصنوعی و چت باتها در روابط عمومی و کاربرد هوش مصنوعی در تدوین راهبردهای روابط عمومی به صورت مجازی و سه نشست علمی تخصصی نیز برگزار شد.
انتهای پیام//