سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۱۸:۳۷ /شنبه/۳ آذر ۱۴۰۳
زمان انتشار: ۷:۰۶ /یکشنبه/۱۰ دی ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد:

تحقق توسعه و رشد تولید با جریان‌سازی و روایتگری صحیح روابط عمومی

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با حضور در کارگاه آموزشی کارکنان روابط‌ عمومی شرکت گفت: امروز برنامه تولید و توسعه بدون جریان‌سازی و روایتگری صحیح روابط عمومی محقق نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، محمدیاسر طیب‌نیا بیان کرد: تا چند دهه قبل، روابط‌ عمومی‌ها نقش چندانی در کارها و سرنوشت سازمان‌ها نداشتند و از نظر ذی‌نفعان و جامعه نیز حضور و عملکرد روابط‌ عمومی‌ها چندان مورد توجه نبوده است؛ اگرچه واحدی به نام روابط‌ عمومی همواره وجود داشته اما به‌ هیچ‌ عنوان این نقش پررنگ و انتظاراتی که امروز جامعه و ذی‌نفعان از روابط‌ عمومی‌ها دارند، مورد انتظار نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: با پیشرفت‌های تکنولوژیکی و لزوم انتشار سریع، صریح و شفاف اخبار و بزرگ شدن سازمان‌ها و شرکت‌ها، نقش روابط‌ عمومی هر روز بیش از پیش، پررنگ‌ و مهم‌ شده است که این امر در گرو شکل‌گیری صحیح روایت‌هاست. از این‌ رو باید اذعان داشت که نقش روابط‌ عمومی در بنگاه‌های اقتصادی تعیین‌کننده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌ عمومی است، خاطرنشان کرد: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگر به روایتگری صحیح نیاز دارد. از این‌ رو شکل‌دهی صحیح، صادقانه و سزاوارانه افکار عمومی، تاکیدی بر اهمیت و نقش روابط‌ عمومی است. به‌ طورکلی امروز یکی از مولفه‌های اصلی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها، متوجه عملکرد و روایتگری صحیح روابط‌ عمومی‌هاست.

به گفته طیب‌نیا، در دهه‌های قبل پروژه‌های توسعه با کمترین دغدغه اجرا می‌شد اما امروز پیش از تعریف و اجرایی کردن هرگونه پروژه توسعه، حتما باید پیرامون آن روایتگری صحیحی در جامعه انجام شود تا تمامی ذی‌نفعان، مسئولان و آحاد مختلف جامعه با اجرای آن پروژه همگام و همراه شوند و حتی ادامه فعالیت‌های تولیدی در سازمان‌ها بدون روایتگری و جریان‌سازی صحیح و دقیق امکان‌پذیر نیست؛ این امر تاکیدی است بر اهمیت و نقش روابط‌ عمومی‌ها. امروز روابط‌ عمومی به معنای واقعی کنار سایر عوامل تولید است و برای تحقق استراتژی‌های سازمان، باید تمام‌قد بایستد و روایت‌گری صحیح داشته باشد؛ وگرنه نمی‌توانیم به اهداف، ماموریت‌ها و سند چشم‌انداز شرکت برسیم.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان روابط‌ عمومی در تمام بخش‌ها و موقعیت‌های شغلی باید به اهداف سازمان و عملکرد خود ایمان داشته باشند؛ به‌ ویژه اینکه نگاه مدیریت فعلی شرکت فولاد مبارکه به‌ دور از هرگونه ظاهرسازی، متوجه روایتگری صحیح برای مردم است. معتقدیم اهداف مقدسی را در فولاد مبارکه برای خدمت به جامعه در پیش گرفته‌ایم و بنابراین جایگاه روابط‌ عمومی نیز به‌ خودی‌ خود تعیین‌کننده است؛ چراکه اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و دستاوردها ضرورت دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امروز جایگاه روابط‌ عمومی‌ها نه‌ تنها به‌ هیچ‌ عنوان صوری، تشریفاتی و فانتزی نیست بلکه جایگاهی تعیین‌کننده است؛ مخصوصا در سازمان‌های بزرگ مانند فولاد مبارکه که با جریان‌های متعدد و متنوع و مختلفی روبه‌روست، کار روابط‌ عمومی یک کار پیچیده و واقعا آمیخته‌ای از علم و هنر است.

بنابر اظهارات طیب‌نیا، امروز کارکنان روابط‌ عمومی به علوم، تخصص‌ها و هنرهای مختلفی در حوزه‌های کاری خود نیازمندند تا بتوانند در مسیر اهداف سازمان حرکت کنند و سازمان را به سرمنزل مقصود در حوزه اطلاع‌رسانی و هم‌گرایی هرچه بیشتر جامعه با صنعت رهنمون سازند.

وی تاکید کرد: امروزه در شرکت فولاد مبارکه روابط‌ عمومی فقط تیم مدیرعامل نیست بلکه در نگاه کلان‌تر در تیم سازمان فعالیت می‌کند. با توجه به اهمیت فعالیت‌ها در روابط عمومی، باید در گام نخست جهت توسعه علم و دانش در حوزه روابط عمومی تلاش کنیم و به مقوله‌های علم و هنر و مباحثی که می‌تواند به بهتر انجام دادن کارها در روابط عمومی منجر شود، همت گماریم و برنامه‌ریزی‌های هدفمندتری داشته باشیم. به همین دلیل باید کارکنان روابط عمومی با انگیزه مضاعف نسبت به ارتقای دانش خود در حوزه‌های یادشده تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: روابط‌ عمومی نه‌ تنها فقط زبان گویای مدیرعامل و بیان‌کننده افکار مدیریت ارشد سازمان نیست بلکه مبین افکار همه بخش‌های سازمان است و این اتفاقی بوده که خوشبختانه در روابط‌ عمومی فولاد مبارکه قابل‌ مشاهده است. از سوی دیگر، روابط عمومی باید بستر مناسبی برای معرفی دستاوردها و همچنین یافتن افراد توانمند و نخبه سازمان و حتی خانواده‌ها باشد؛ چراکه با این اقدام انگیزه‌های افراد و نشاط سازمانی نیز بیشتر می‌شود.

طیب‌نیا در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در روابط‌ عمومی نیز باید همگام با سایر بخش‌های سازمان کارهای تیمی بیشتری انجام گیرد تا نتایج بهتری حاصل شود؛ هرچند نسبت به سایر سازمان‌ها در این حوزه برتری نسبی داریم.

وی یادآور شد: داشتن علم و هنر، ارتقای دانش و خلاقیت نوآوری، شناخت همه‌جانبه سازمان و اهداف و دیدگاه‌های آن، انجام کار به‌ صورت تیمی، توانمندی هرچه بیشتر، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در روابط‌ عمومی و تشریک‌ مساعی باید بیش‌ از پیش سرلوحه کار همکاران در روابط‌ عمومی باشد تا همچنان این واحد مایه افتخار سازمان باشد.

انتهای پیام//

با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی «فخاس»،

۱۳:۴۳ /شنبه/۳ آذر ۱۴۰۳

مدیر «HSE» شرکت فولاد هرمزگان:

۱۲:۲۶ /پنجشنبه/۱ آذر ۱۴۰۳

در مجمع عمومی فوق‌العاده «کچاد» مطرح شد؛

۷:۵۹ /پنجشنبه/۱ آذر ۱۴۰۳

علی امرایی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۴:۵۰ /شنبه/۳ آذر ۱۴۰۳

حسین کهزاد، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۵:۰۶ /شنبه/۲۶ آبان ۱۴۰۳

بهرام شکوری، عضو هیئت مدیره و کمیته راهبردی موسسه راهبردی معدن و فولاد سبز (سیگماس) در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۱۴:۳۰ /شنبه/۱۲ آبان ۱۴۰۳

حسین کهزاد، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۸:۳۱ /یکشنبه/۲۹ مهر ۱۴۰۳

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۵:۵۲ /شنبه/۲۸ مهر ۱۴۰۳

محسن مصطفی‌پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۵:۴۱ /شنبه/۲۸ مهر ۱۴۰۳

حسين کاظمی‌مهر، نايب رئيس هيئت مديره شرکت مجتمع فولاد و نورد آسين ابهر طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۴:۵۴ /شنبه/۳ آذر ۱۴۰۳

سید رضا شهرستانی، مدیرعامل شرکت لوله و اتصالات چدنی (کلاچ) طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۵:۰۳ /شنبه/۲۴ شهریور ۱۴۰۳

مصطفی چمران، معاون فروش شرکت آهن و فولاد ارفع طی یادداشتی نوشت:

۷:۴۹ /سه شنبه/۱۳ شهریور ۱۴۰۳

صادق قاسمی فلاورجانی، مديرعامل شرکت فنی مهندسی آرين مدرن جهان‌آرا طی یادداشتی نوشت:

۷:۲۹ /شنبه/۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حسين کهزاد، مديرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۴:۴۸ /شنبه/۲۵ آذر ۱۴۰۲

فرشید سلطان‌زاده، مدیرعامل شرکت مشاوره اقتصادی آرمان آتورپات طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۶:۲۷ /شنبه/۲۹ مهر ۱۴۰۲

در نشست رسانه‌ای مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس عنوان شد؛

۱۵:۲۸ /یکشنبه/۶ آبان ۱۴۰۳

در نشست رسانه‌ای مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان مطرح شد؛

۱۵:۱۱ /شنبه/۵ آبان ۱۴۰۳

«فلزات‌آنلاین» گزارش می‌کند:

۱۰:۵۶ /یکشنبه/۲۹ مهر ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت فولاد هرمزگان؛

۵:۵۶ /شنبه/۲۶ آبان ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر؛

۵:۴۲ /شنبه/۲۶ آبان ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت فولاد جهان آرا اروند؛

۶:۳۵ /شنبه/۱۹ آبان ۱۴۰۳

اینفوگرافیک تحقیق و توسعه شرکت فولاد سنگان؛

۶:۲۵ /شنبه/۱۲ آبان ۱۴۰۳

اینفوگرافیک پروژه‌های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران؛

۶:۱۶ /شنبه/۱۲ آبان ۱۴۰۳

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1403/09/1

206000

فلزات آنلاین

1403/09/1

573182

فلزات آنلاین

1403/09/1

769238

فلزات آنلاین

1403/09/1

2715234

فلزات آنلاین

1403/09/1

24005

فلزات آنلاین

1403/09/1

12905

فلزات آنلاین

1403/09/1

40091

فلزات آنلاین

1403/09/1

49911

فلزات آنلاین

1403/09/1

42663

فلزات آنلاین

1403/09/1

41480

فلزات آنلاین

1403/09/1

27568

فلزات آنلاین

1403/09/1

29449

فلزات آنلاین

1403/09/1

28043

فلزات آنلاین

1403/09/1

37245

فلزات آنلاین

1403/09/1

34808

فلزات آنلاین

1403/09/1

50294

فلزات آنلاین

1403/09/1

27264

فلزات آنلاین

1403/09/1

39497

فلزات آنلاین

1403/09/1

43987

فلزات آنلاین

1403/09/1

4495000