• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

فولاد روهینا جنوب؛ فراتر از استحکام

  • کد خبر : 38162
  • 23 دی 1402 - 10:55
فولاد روهینا جنوب؛ فراتر از استحکام
مجتمع فولاد روهینا جنوب با برخورداری از یک واحد نورد ۵۰۰ هزار تنی میلگرد به نام «ريبار» و یک واحد ذوب و نورد پیوسته ۴۵۰ هزار تنی به نام «میدا»، در حال تولید میلگردهای آلیاژی صنعتی، میلگردهای ساختمانی و شمش‌های آلیاژی بوده و اشتغال‌زایی دو هزار و 250 نفری را رقم زده است.

مجتمع فولاد روهینا جنوب با برخورداری از یک واحد نورد ۵۰۰ هزار تنی میلگرد به نام «ريبار» و یک واحد ذوب و نورد پیوسته ۴۵۰ هزار تنی به نام «میدا»، در حال تولید میلگردهای آلیاژی صنعتی، میلگردهای ساختمانی و شمش‌های آلیاژی بوده و اشتغال‌زایی دو هزار و ۲۵۰ نفری را رقم زده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، احداث مجتمع فولاد روهینا جنوب در سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار واقع در استان خوزستان شهرستان دزفول آغاز شد. این مجتمع با برخورداری از یک واحد نورد ۵۰۰ هزار تنی میلگرد به نام «ريبار» و یک واحد ذوب و نورد پیوسته ۴۵۰ هزار تنی به نام «میدا»، در حال تولید میلگردهای آلیاژی صنعتی، میلگردهای ساختمانی و شمش‌های آلیاژی بوده و اشتغال‌زایی دو هزار و ۲۵۰ نفری را رقم زده است.

تولید و عرضه محصولات متنوع و باکیفیت فولادی، پویایی در مسیر توسعه، حضور در بازارهای داخلی و خارجی، تولید اقتصادی محصولات، کسب رضایتمندی مشتریان، پایبندی به مدیریت‌های صحیح تولید و بهره‌وری و تحویل به موقع، از جمله اهداف مجتمع فولاد روهینا جنوب به شمار می‌آیند.

اینفوگرافی فولاد روهینا جنوب؛ فراتر از استحکام

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=38162

نوشته‌های مشابه

26اردیبهشت
قیمت آلومینیوم ۱٫۳ درصد افت پیدا کرد
برخلاف سایر فلزات غیرآهنی،

قیمت آلومینیوم ۱٫۳ درصد افت پیدا کرد

26اردیبهشت
قطعه گمشده پازل توسعه صنعت سرب
یک فعال صنعت سرب در گفت‌و‌گو با «فلزات‌آنلاین» مطرح کرد:

قطعه گمشده پازل توسعه صنعت سرب

26اردیبهشت
تولید برق نیروگاه‌های آبی افزایش خواهد یافت
با افزایش بارندگی‌ها در بخش‌های جنوبی چین،

تولید برق نیروگاه‌های آبی افزایش خواهد یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.