• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

مشارکت ایمیدرو در ۲۴ طرح توسعه زیرساخت با سایر سازمان‌ها

  • کد خبر : 38270
  • 25 دی 1402 - 5:09
مشارکت ایمیدرو در ۲۴ طرح توسعه زیرساخت با سایر سازمان‌ها
میزان سرمایه‌گذاری ایمیدرو در پروژه‌های مشارکتی زیربنایی (مالی و اجرایی) به 15 هزار و 853 میلیارد ریال رسید؛ این رقم مربوط به دوره خرداد سال 1399 تا پایان آذر ماه سال جاری است.

میزان سرمایه‌گذاری ایمیدرو در پروژه‌های مشارکتی زیربنایی (مالی و اجرایی) به ۱۵ هزار و ۸۵۳ میلیارد ریال رسید. این رقم مربوط به دوره خرداد سال ۱۳۹۹ تا پایان آذر ماه سال جاری است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، آمار اعلام شده در راستای ماموریت‌های توسعه‌ای ایمیدرو، در جهت ایجاد زیربنای معادن و مسئولیت اجتماعی و بر اساس تفاهم‌نامه با سایر سازمان‌ها است.

میزان سرمایه‌گذاری ایمیدرو در تفاهم‌نامه‌هایی که در آن مشارکت مالی داشته است، به هفت هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال می‌رسد؛ همچنین میزان سرمایه‌گذاری این سازمان در تفاهم‌نامه‌هایی که در آن مشارکت اجرایی دارد، هشت هزار و سه میلیارد ریال اعلام شده است.

پروژه محور گل تپه به بهارلو (همدان – کردستان)، احداث یا بهسازی راه‌های مشترک روستایی و معدنی خسارت دیده در سیل مرداد ماه سال ۱۴۰۱ (یزد)، بهسازی جاده ورزنه به کوه سیاه (در کنار باتلاق گاوخونی اصفهان)، راه معادن فرامان شاه ملکی (گاوپناه زنگی چغای کرمانشاه) و احداث راه فرعی عنبران و راه روستایی جید (اردبیل)، بخشی از اقدامات مشارکتی ایمیدرو در توسعه زیرساخت معادن و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=38270

نوشته‌های مشابه

29اردیبهشت
«کنور» به نمادی مطمئن در بازار سرمایه تبدیل شده است
همگام با اکتشافات جدید و تحقق طرح‌های توسعه‌ای،

«کنور» به نمادی مطمئن در بازار سرمایه تبدیل شده است

29اردیبهشت
آغاز ساخت تجهیزات ماشین بریکت‌سازی گرم و تجهیز رکوپراتور
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مطرح کرد:

آغاز ساخت تجهیزات ماشین بریکت‌سازی گرم و تجهیز رکوپراتور

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.