• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024

توانمندی مطلوب ذوب آهن در ساخت محصولات صنعتی

  • کد خبر : 40362
  • 28 بهمن 1402 - 9:14
توانمندی مطلوب ذوب آهن در ساخت محصولات صنعتی
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان به توانمندی این شرکت در ساخت محصولات صنعتی اشاره کرد و از تکمیل سبد تیرآهن بال‌ پهن تا سایز H30 خبر داد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان به توانمندی این شرکت در ساخت محصولات صنعتی اشاره کرد و از تکمیل سبد تیر آهن بال‌پهن تا سایز H30 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، مهدی کوهی ارائه سازه پیش ساخته در نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته را یک نوآوری نامید که به خوبی توانمندی این مجتمع عظیم صنعتی در تولید محصولات خاص را نمایان کرده است .

وی با اشاره به اینکه تولید این محصولات در پیشبرد نهضت ملی مسکن اهمیت بسیاری دارد، بیان کرد: با وزارت راه و شهرسازی تعامل خوبی داریم و به زودی از طریق سازمان نظام مهندسی، نقشه ساختمان‌های بلندمرتبه ۱۵، ۲۵ و ۵۰ طبقه در اختیار ذوب آهن قرار می‌گیرد؛ از این رو آمادگی داریم که به صورت مدولار، سازه‌‎های مورد نیاز ساخته شود و در پروژه تحویل شود.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه این توانمندی در شرایط تحریم با اتکا به توان داخلی مهندسان و کارگران حاصل شده است، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از سازه‌های فولادی و تیرآهن‌های بال پهن، افزایش سرعت در ساخت‌وساز است که موجب کاهش هزینه ساخت می‌شود.

کوهی خاطرنشان کرد: مزیت دیگر مدولارسازی و سازه‌های فولادی، کاهش قابل‌توجه مصرف فولاد در هر مترمربع است که این امر نیز هزینه ساخت را کاهش می‌دهد؛ ضمن اینکه مقاومت این سازه‌ها در برابر زلزله بسیار زیاد است و افزایش ایمنی ساختمان را می‌توان مزیت دیگر استفاده از سازه‌های فولادی نامید.

وی در پایان با بیان اینکه این شرکت ریل مورد نیاز خطوط بین شهری و همچنین متروی کلان‌شهرها را تامین می‌کند، اظهار داشت: هم‌اکنون در تمام پروژه‌های راه‌آهن و مترو از ریل ذوب آهن اصفهان استفاده می‌شود؛ اخیرا نیز این محصول در پروژه تجریش پرند و همچنین خط دوم ریل اصفهان که در حال توسعه است، مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=40362

نوشته‌های مشابه

01خرداد
شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر پیش‌قراول مسیر نوآوری
معاون توسعه و مهندسی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر مطرح کرد:

شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر پیش‌قراول مسیر نوآوری

01خرداد
«کگل» در مسیر تبدیل شدن به برندی جهانی
«فلزات‌آنلاین» بررسی کرد:

«کگل» در مسیر تبدیل شدن به برندی جهانی

01خرداد
پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی پروژه هیمکو در بندر شهید رجایی
مدیرعامل شرکت مدیریت بین‌المللی همراه جاده ریل دریا مطرح کرد:

پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی پروژه هیمکو در بندر شهید رجایی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.