• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح کرد:

سال شکوفایی شرکت فولاد اکسین خوزستان رقم خورد

  • کد خبر : 41172
  • 12 اسفند 1402 - 13:40
سال شکوفایی شرکت فولاد اکسین خوزستان رقم خورد
 روز چهارشنبه 9 اسفند ماه ۱۴۰۲، ششمین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان به منظور بررسی آخرین وضعیت شرکت با حضور مدیرعامل، عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی، معاونان و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.

روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲، ششمین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان به منظور بررسی آخرین وضعیت شرکت با حضور مدیرعامل، عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی، معاونان و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در این نشست علی محمدی با اشاره به موفقیت شرکت در کسب نشان تقدیرنامه چهار ستاره در روزهای گذشته، بیان کرد: این دستاورد نشان‌دهنده تعامل و همکاری مدیران و کارکنان است و تیم ارزیابی بر اساس مستندات و مشاهداتی که انجام داد، به این نتیجه رسید که شرکت فولاد اکسین خوزستان شرایط ارتقا و رسیدن به این جایگاه را دارد.

وی تصریح کرد: امسال، سال شکوفایی شرکت فولاد اکسین خوزسان بود و افتخارات این شرکت در سالی که گذشت، قابل تحسین است. اخذ عنوان صادرکننده برتر کشور، رشد تولید، رکوردشکنی در تولید و افزایش بی‌سابقه سودآوری حاصل تلاش، تعامل و همکاری کلیه مدیران و کارکنان بخش مختلف شرکت و خانواده بزرگ فولاد اکسین خوزستان است که باید این روحیه خدمت‌گذاری و هم‌دلی حفظ شود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تاکید کرد: باید کارکنان را در فرایند تحقق اهداف استراتژیک شرکت مشارکت دهیم و البته هدف اصلی تعالی سازمانی همین است که ما رضایت تمام ذی‌نفعان را مورد توجه قرار دهیم.

محمدی موفقیت‌های این شرکت را حاصل مشارکت همگانی خانواده بزرگ فولاد اکسین خوزستان دانست و گفت: باید تلاش کنیم که با تامین به‌موقع زیرساخت‌ها و بسترهای مورد نیاز اتفاقات خوب دیگری را رقم بزنیم؛ همچنین باید سطح خدمات برای کارکنان در اولویت قرارگیرد و با همین روحیه همبستگی و هم‌دلی که داریم، می‌توانیم به جایگاه‌های بالاتری دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: رویکرد و حرکت شرکت فولاد اکسین خوزستان، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی و همچنین پتانسیل‌های موجود در کشور است. در این راستا باید علاوه بر داخل مجموعه، آمادگی همکاری و تعامل بیشتر با سایر شرکت‌‎های مرتبط را داشته باشیم.

شایان ذکر است که در این جلسه، معاونان و مدیران با ارائه گزارش به چالش‌های پیش رو و راهکارهای مقابله با آن‌ها پرداختند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=41172

نوشته‌های مشابه

26اردیبهشت
ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها

26اردیبهشت
جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد
ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛

جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد

26اردیبهشت
سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت
معاون برنامه‌ریزی، بودجه و نظارت بر امور شرکت‌های «ومعادن»:

سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.