• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

امضای تفاهم‌نامه همکاری هلدینگ صدر تامین و بانک شهر

  • کد خبر : 41397
  • 15 اسفند 1402 - 7:54
امضای تفاهم‌نامه همکاری هلدینگ صدر تامین و بانک شهر
در راستای همکاری مشترک بین شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین و بانک شهر تفاهم‌نامه‌ای در زمینه‌های مورد توافق طرفین در قالب بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های بانک مرکزی و بانک شهر مشروط به رعایت چارچوب مقررات و ضوابط به شرط مواد و شرایط مندرج در مفاد تفاهم‌نامه به امضا رسید.

در راستای همکاری مشترک بین شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین و بانک شهر، تفاهم‌نامه‌ای در زمینه‌های مورد توافق طرفین در قالب بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های بانک مرکزی و بانک شهر مشروط به رعایت چارچوب مقررات و ضوابط به شرط مواد و شرایط مندرج در مفاد تفاهم‌نامه به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در این نشست با اشاره به دستاوردهای این هلدینگ طی دو سال گذشته و قابلیت‌های همکاری میان «تاصیکو» و بانک شهر، به پروژه‌های توسعه‌ای اجرا شده در شرکت‌های تابعه اشاره کرد و گفت: شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین که در حوزه معدن و صنایع معدنی نامدار است، خبره‌ترین متخصصان در این زمینه را در اختیار دارد. در حال حاضر مهم‌ترین پروژه در دست اجرای هلدینگ، پروژه کارخانه استحصال طلای تفتان است که بزرگ‌ترین پروژه طلا در شرق ایران به شمار می‌آید و ظرف مدت ۲۰ ماه با سرمایه‌گذاری به ارزش ۵۵ میلیون دلار احداث و راه‌اندازی شده است. این پروژه برای ظرفیت تولید یک تن طلا در سال آماده شده است و در طرح اولیه، سالیانه تولید ۵۰۰ کیلوگرم طلا را خواهیم داشت.

وی با اشاره به پذیرش سهام شرکت پروژه طلای تفتان در فرابورس، عنوان کرد: منتظر اعلام سازمان بورس برای عرضه اولیه سهام این شرکت هستیم. پروژه احداث کارخانه استحصال طلای سقز نیز با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۵ میلیون دلار و با هدف تولید ۵۰۰ کیلوگرم شمش طلا در سال، از آذر ماه ۱۴۰۱ در غرب ایران آغاز شده است.

نادری به پروژه‌ استحصال نقره و همچنین پروژه احداث کارخانه پشم شیشه ایران در منطقه اقتصادی شهر شیراز که با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیون یورویی در حال اجراست، اشاره کرد و افزود: علاوه بر پروژه‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، یکی از مواردی که در حوزه معدن مغفول مانده، مبحث زغال‌سنگ است که با توجه به محدودیت‌های گازی موجود در کشور، تلاش کردیم در حرکتی ویژه‌ تولید زغال‌سنگ حرارتی را در دستور کار خود قرار دهیم؛ امیدوار هستیم که به زودی با ایجاد یک زنجیره ارزش در شرق ایران، تولید گاز سنتزی از زغال‌سنگ حرارتی را به نتیجه برسانیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین ادامه داد: پیش از این صرفا تولیدات شرکت زغال‌سنگ پروده طبس صرف تامین نیاز مواد اولیه شرکت ذوب آهن اصفهان می‌شد؛ در حالی که ۳۶ درصد از الکتریسیته جهان از زغال‌سنگ تامین می‌شود اما ما با داشتن ۱۴ میلیارد تن ذخیره زمین‌شناسی زغال‌سنگ، خود را از این مقوله محروم کرده‌ایم.

در ادامه سید محمد مهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه بانک شهر امروز به عنوان تکیه‌گاه محکم صنایع بزرگ کشور، واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی است، تصریح کرد: می‌توانیم به عنوان شریک تجاری هلدینگ صدر تامین، نقش مهمی در اجرای پروژه‌های این هلدینگ ایفا کنیم.

وی، چابکی و انعطاف‌پذیری بالای خدمات‌رسانی به مشتریان را از ویژگی‌های مهم بانک شهر عنوان کرد و افزود: آماده‌ایم در چارچوب قوانین و مقررات، نیازهای هلدینگ صدر تامین را در حوزه‌های پولی و مالی برطرف کنیم.

احمدی با اشاره به کسب رتبه نخست نقل‌و‌انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی توسط این بانک، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های ارزی بانک شهر می‌تواند شرایط را برای صادرات محصولات این هلدینگ تسهیل کند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=41397

نوشته‌های مشابه

26اردیبهشت
ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها

26اردیبهشت
جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد
ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛

جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد

26اردیبهشت
سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت
معاون برنامه‌ریزی، بودجه و نظارت بر امور شرکت‌های «ومعادن»:

سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.