• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مطرح کرد:

توسعه، مهم‌ترین هدف «فملی» در مجتمع سونگون

  • کد خبر : 42253
  • 14 فروردین 1403 - 7:48
توسعه، مهم‌ترین هدف «فملی» در مجتمع سونگون
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اجرای طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون را مقدم‌تر از دیگر بخش‌ها در سونگون دانست و گفت: مهم‌ترین موضوع در این مجتمع توسعه است و اگر به آن توجه لازم نداشته باشیم، مسیر طی شده در سالیان گذشته ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اجرای طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون را مقدم‌تر از دیگر بخش‌ها در سونگون دانست و گفت: مهم‌ترین موضوع در این مجتمع توسعه است و اگر به آن توجه لازم را نداشته باشیم، مسیر طی شده در سالیان گذشته ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، امیر خرمی‌شاد در مراسم معارفه مدیر جدید مجتمع مس سونگون ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی معبود عباس‌زاده، مدیر سابق مس سونگون بیان کرد: در ۲۱ ماه گذشته اتفاقات خوبی در این مجتمع افتاد که جا دارد از زحمات مدیر سابق و همکاران تلاشگر وی تشکر و قدردانی کنیم.

وی همچنین با اشاره به سوابق فنی و اجرایی مدیر جدید مجتمع مس سونگون، عنوان کرد: محمدجعفر عظمایی دو دوره در سازمان صمت استان بودند که یکی از نقاط قوت وی محسوب می‌شود و چهار سال نیز مدیرعامل فولاد آذربایجان بودند که با اصول شرکت‌داری و اجرای پروژه و اقدامات توسعه‌ای آشنا هستند. این فرصتی است که برای مجتمع و منطقه ایجاد شده و باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مطرح کرد: در مجتمع مس سونگون توسعه نسبت به دیگر مجموعه‌ها، بسیار عقب افتاده است و حتما باید این عقب‌ماندگی جبران شود. کل بودجه‌ای که برای توسعه مجتمع مس سونگون در سال ۱۴۰۱ تزریق شد، حدود ۷۰۰ میلیارد تومان بود که رقم بسیار پایینی است.

خرمی‌شاد ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ و به خصوص در هشت ماه گذشته، ۱۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه مجتمع مس سونگون نقدینگی تزریق کرده‌ایم که ۱۵ برابر سال پیش از آن است و با همین قدرت و سرعت پیش خواهیم رفت.

وی خاطرنشان کرد: برای بهره‌برداری طرح‌های توسعه مس سونگون موعدی که پیش‌بینی کرده‌ایم، از دیگر مجتمع‌ها جلوتر هستیم و سعی داریم این روند را حفظ کنیم و به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=42253

نوشته‌های مشابه

26اردیبهشت
ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها

26اردیبهشت
جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد
ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛

جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد

26اردیبهشت
سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت
معاون برنامه‌ریزی، بودجه و نظارت بر امور شرکت‌های «ومعادن»:

سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.