• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
در سال 1402 صورت گرفت؛

ثبت رکوردهای جدید در شرکت معدنی املاح ایران

  • کد خبر : 42965
  • 28 فروردین 1403 - 10:22
ثبت رکوردهای جدید در شرکت معدنی املاح ایران
شرکت معدنی املاح ایران در سال ۱۴۰۲ با منطبق کردن سیاست‌های کلان خود با شعار سال در راستای رشد تولید، توانست با همت و کوشش شبانه‌روزی کارکنان پرتلاش و مدیران متخصص و متعهد، در بخش‌های مختلف تولیدی به شکوفایی برسد و رکوردهای جدیدی را به ثبت برساند.

شرکت معدنی املاح ایران در سال ۱۴۰۲ با منطبق کردن سیاست‌های کلان خود با شعار سال در راستای رشد تولید، توانست با همت و کوشش شبانه‌روزی کارکنان پرتلاش و مدیران متخصص و متعهد، در بخش‌های مختلف تولیدی به شکوفایی برسد و رکوردهای جدیدی را به ثبت برساند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، شرکت معدنی املاح ایران با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های تولید و افزایش بهره‌وری و راندمان خود در سال گذشته موفق شد با تولید قریب به ۱۲۳ هزار و ۵۰۰ تن نمک، رکورد تولید این محصول در تمامی ادوار فعالیت خود از بدو شروع را بشکند.

ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ۱۸۷ هزار و ۶۵۸ تن محصول سولفات سدیم با بهره‌گیری از ۱۷۵ درصد ظرفیت اسمی در سال ۱۴۰۲ نیز منجر به شکست رکورد تولید ۶ سال گذشته این محصول در شرکت شد.

شرکت معدنی املاح ایران همچنین با شروع بهره‌برداری از پروژه سولفات پتاسیم، موفق به تولید ۶ هزار و ۷۰۵ تن سولفات پتاسیم شد. شایان ذکر است در کنار تمام تلاش‌ها در راستای افزایش راندمان تولید محصولات، سعی شده است با اتخاذ تدابیر عملی اقدام به پیاده‌سازی ضوابط زیست‌محیطی در مجموعه‌های تولیدی شرکت شود و علاوه بر کنترل و نگاه ویژه به مسائل زیست‌محیطی، برنامه‌های مدونی نیز جهت بهبود مستمر تنظیم شده و بخشی از آن به انجام رسیده است.

شرکت معدنی املاح ایران در سال ۱۳۶۳ با هدف اکتشاف، استخراج و فرآوری املاح مختلف معدنی تبخیری تاسیس شد. این شرکت در سال ۱۳۷۵ در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته و به شرکت سهامی عام تبدیل شد و هم‌اکنون با دو مجتمع تولیدی، بزرگ‌ترین تولیدکننده سولفات سدیم و از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نمک تصفیه شده و سولفات پتاسیم در ایران است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=42965

نوشته‌های مشابه

26اردیبهشت
ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها

26اردیبهشت
جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد
ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛

جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد

26اردیبهشت
سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت
معاون برنامه‌ریزی، بودجه و نظارت بر امور شرکت‌های «ومعادن»:

سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.