مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان پس از دریافت لوح تقدیر و دیپلم افتخار نوزدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی، گفت: روابط عمومی فولاد هرمزگان نقشه استراتژی خود را با هدف ارتقای تصویر بیرونی شرکت ترسیم کرده و تاکنون اقدامات استراتژیک گوناگونی در جهت دستیابی به این هدف انجام داده است.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزاتآنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، رضا صفریان پس از دریافت لوح تقدیر و دیپلم افتخار نوزدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی، اظهار داشت: روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان با بهرهگیری از تجارب اساتید مطرح در حوزه روابط عمومی و استفاده از نیروهای متخصص، نقشه استراتژی خود را با هدف ارتقای تصویر بیرونی شرکت ترسیم کرده و تاکنون اقدامات استراتژیک گوناگونی در جهت دستیابی به این هدف انجام داده است.
وی تصریح کرد: یکی از این اقدامات، استانداردسازی اطلاعرسانی به ذینفعان در حوزههای خبر، انتشارات، تبلیغات، تولیدات سمعی و بصری و مواردی از این قبیل بوده است. در این راستا، کلاسهای آموزشی و همسانسازی اطلاعات کارشناسان روابط عمومی با تغییرات روز در حوزههای گوناگون، از اولویتهای ما بوده که تاثیر مستقیم آن در تولیدات این واحد مشخص است.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان در ادامه مطرح کرد: کار ویژه جدیدی که انجام شد، تشکیل باشگاه اهل قلم بود. این باشگاه با هدف بهرهمندی از حضور کارکنان توانمند در عرصه نویسندگی، مترجمی و ویراستاری از همکاران توانمند که دارای سابقه نویسندگی در کتاب، مقاله، شعر، گزارشهای تفصیلی و یا همکاری با نشریات و مجلات و یا دارای سوابق درخشان در سخنرانی و سخنوری هستند، اقدام به عضوگیری میکند. ما در این باشگاه به دنبال جذب حداکثری استعداد کارکنان اهل قلم هستیم و مشوقهایی نیز برای آنها در نظر گرفتیم.
صفریان یکی از عوامل موفقیت روابط عمومیها را شناخت مدیران ارشد سازمانها از اهمیت روابط عمومی و حیاتی دانستن نقش آن در اتخاذ تصمیمات راهبردی شرکتها دانست و از عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان برای نگاه ویژه به روابط عمومی تقدیر کرد.
لازم به ذکر است که شرکت فولاد هرمزگان در نوزدهمین جشنواره روابط عمومی، موفق به کسب هشت رتبه برتر و دیپلم افتخار این دوره از جشنواره شد.
انتهای پیام//