سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۲۰:۳۸ /چهارشنبه/۲۸ خرداد ۱۴۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۷ /چهارشنبه/۸ دی ۱۴۰۰

حمایت «ومعادن» از طرح‌های متناسب با نیاز بازار

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در جلسه معارفه هیئت مدیره جدید شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی بر اهمیت بخش مارکتینگ تاکید کرد و تبدیل این شرکت را به یک واحد پیشرو در حوزه مخابرات و حرکت مبتنی بر تقاضای بازار را از جمله انتظارات «ومعادن» از شرکت شهید قندی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در جلسه معارفه هیئت مدیره جدید شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی بر اهمیت بخش مارکتینگ تاکید کرد و تبدیل این شرکت را به یک واحد پیشرو در حوزه مخابرات و حرکت مبتنی بر تقاضای بازار را از جمله انتظارات «ومعادن» از شرکت شهید قندی عنوان کرد.

به گزارش «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، امیرحسین نادری در جلسه معارفه هیئت مدیره شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی که برگزار شد، با تاکید بر لزوم توجه به نیاز بازار و ارتقا تولید داخلی، اظهار داشت: شرکت شهید قندی باید همزمان بر تمامی ابعاد توسعه بازار و محصول توجه کرده و علاوه بر تولید محصولات متناسب با نیاز روز ، آینده بازار را نیز پیش‌بینی و بر اساس آن طرح‌‌ها و پروژه‌های جدید را تعریف می‌کند.

وی بر لزوم توجه به سیاست‌های بالادستی در تعریف و اجرای طرح‌ها تاکید کرد و با یادآوری ذخایر خوب معدنی، ظرفیت‌های انسانی و مالی مناسب در کشور، جلوگیری از خام‌فروشی مواد معدنی را یکی از رسالت‌های بخش صنعت عنوان کرد و افزود: به ‌منظور استفاده بهینه و حداکثری از این ثروت‌های علمی و طبیعی باید زنجیره ارزش افزوده مورد توجه قرار گیرد و مواد معدنی پس از تبدیل به محصول به بازار عرضه شوند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات رصد بازار عرضه و تقاضا را برای تولید یک امر حیاتی برای واحدهای تولیدی موفق خواند و عنوان کرد: علاوه بر بخش تقاضای بازار، تولید و عرضه نیز باید رصد شده و مورد ارزیابی قرار گیرد و تلاش شود تا تولیدات و به ‌دنبال آن بازارهای جدید را شناسایی کنیم.

نادری با بیان اینکه در گذشته مرکز کارخانه‌ها حوزه تولید بوده و امروز بخش مارکتینگ است، بر حمایت «ومعادن» از اجرای طرح‌های جدید دارای تاییدیه کارشناسان تاکید کرد و گفت: احصا تولید مورد نیاز بازار نخستین مرحله برای کارخانه موفق و پویا است و تولید بر اساس نیازهای شناسایی شده طراحی و سپس راهبردها و استراتژی فروش آن تعیین و تعریف می‌شود.

وی در بخش دیگر این جلسه با یادآوری سابقه کارخانجات شهید قندی و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در این مدت به دست آورده است، به رویکرد هلدینگ مبنی بر حمایت از این مجموعه بزرگ تولیدی و پرداخت حدود دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای تقویت سرمایه در گردش آن اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات همچنین تبدیل این شرکت را به یک واحد پیشرو در حوزه مخابرات و حرکت مبتنی بر تقاضای بازار را از جمله انتظارات «ومعادن» از شرکت شهید قندی عنوان کرد و افــزود: یکی از موضوعـــات مهمـــی کـــه کارخانه‌‌هــای تولیــدی و سرمایه‌گذاری باید به‌ آن توجه کنند، پتانسیل‌های منطقــه و ظرفیت‌هــای بومــی اســت. استان یزد دارای پتانسیل انسانی و علمی قوی است و رسالت توسعه در این حوزه بر عهده شرکت‌هایی چون شهید قندی است.

نادری بر ظرفیت و توان اجرایی شرکت شهید قندی برای طرح‌ها و پروژه‌های ملی تاکید کرد و خواستار استفاده از توان سایر بخش‌های تولیدی فعال در این حوزه شد و خاطرنشان کرد: کشور از نظر دانش و تخصص سرمایه‌های خوبی دارد و برای استفاده از آن‌ها تولید و طراحی محصولات باید بر اساس نیازهای بازار باشد.

سعید صادقی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر شرکت‌های هدینگ «ومعادن» نیز در این جلسه با تاکید بر ظرفیت بالای کارخانجات شهید قندی، اصلاح و تغییر استراتژی‌های این صنعت را همگام با بازار جهانی شرط حفظ و توسعه بازار دانست و بیان کرد: در دنیای امروز استفاده از فلزات با ارزش در صنعت مخابرات منسوخ شده است و این صنعت به سمت کاهش هزینه‌ و افزایش بهره‌وری در حال حرکت است.

وی ارائه ایده‌های نو و محصولات جدید را برگ برنده شرکت‌های صنعتی و تولیدی عنوان کرد و ضمن تاکید بر اهمیت موضوع مارکتینگ، اظهـــار کــرد: گستـــرش بــازار یک ضــرورت برای شرکت‌های تولیدی است و برای دستیابی به این موضوع باید محصولات جدید طراحی و تولید شـــود کـــه ایـــن امــر نیازمنــد ارائــه ایده‌هـای نو متناسب با تقاضای بازار است.

مرتضی علی‌اکبری، معاون مالی و اقتصادی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و معادن نیز در این جلسه بــه اهمیــت به‌روزرسانی و توسعه بخش تولید کارخانجات شهید قندی تاکید و نسبت به ایجاد تحولات مثبت در این کارخانجات ابراز امیدواری کرد.

اعضـای هیئــت مدیــره شرکــت کارخانجات شهید قندی نیز ضمن تشکر از توجه «ومعادن» بــه صنایع‌هــای ‌تک و پــاک، کارخانجات شهید قندی را فرصت خوبی برای جذب سرمایه‌های خارجی و تبدیل شدن به برند پیشرو در حوزه مخابرات کشور دانستند.

گفتنی است ایجاد شتاب‌دهنده برای حمایت از ظرفیت‌های علمی و جوانان و هدایت نخبگان و ظرفیت‌های علمی در مسیر تولید محصولات مورد نیاز کشور، تاکید بر ظرفیت‌‌های منحصربه‌‌فرد و بکر شرکت شهید قندی، لزوم افزایش بهره‌وری، استحصال مواد معدنی از قراضه‌های الکترونیکی و مواد بازیافتی، تعریف کارگروه‌های تخصصی برای طرح‌های جدید و تعریف بازه زمانی برای اجرای پروژه‌‌ها از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

با هدف کاهش وابستگی به تامین‌کنندگان خارجی،

۱۳:۵۵ /سه شنبه/۲۷ خرداد ۱۴۰۴

در اجرای فرایند کربن‌زدایی،

۱۳:۳۶ /سه شنبه/۲۷ خرداد ۱۴۰۴

پیام تسلیت مدیرعامل ایمپاسکو در پی شهادت جمعی از فرماندهان، دانشمندان و شهروندان کشور:

۹:۵۹ /یکشنبه/۲۵ خرداد ۱۴۰۴

کارشناسان هشدار دادند؛

۷:۴۷ /سه شنبه/۲۰ خرداد ۱۴۰۴

نخستین برآورد از ذخایر معدنی «Filo Del Sol»:

۱۵:۱۳ /یکشنبه/۱۸ خرداد ۱۴۰۴

علی امرایی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۴:۵۰ /شنبه/۳ آذر ۱۴۰۳

علی خطیبی، مدیرعامل شرکت راهسازی و معدنی مبین در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۱۳:۲۲ /دوشنبه/۲ مهر ۱۴۰۳

محمدهادی صادق، مدیر امور بازرگانی هلدینگ میدکو در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

۱۳:۰۵ /شنبه/۲۱ مرداد ۱۴۰۲

محمدحسین بصیری، مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

۹:۵۶ /شنبه/۱۴ آبان ۱۴۰۱

علیرضا ضیایی، مدیرعامل شرکت کاوند نهان زمین در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

۱۶:۳۳ /شنبه/۷ آبان ۱۴۰۱

مدیر فرآوری شرکت سنگ‌آهن گهرزمین مطرح کرد:

۱۴:۳۱ /شنبه/۷ آبان ۱۴۰۱

عليرضا مظفری، مديرعامل تعاونی معدنی کهران کوير طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۵:۵۳ /شنبه/۲۳ فروردین ۱۴۰۴

فرشید سلطانزاده، مدیرعامل شرکت مشاوره اقتصادی آرمان آتورپات طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۱۰:۱۹ /شنبه/۱۸ اسفند ۱۴۰۳

محمدحسين بصيری، کارشناس بخش معدن و صنايع معدنی طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۵:۰۶ /شنبه/۱۷ آذر ۱۴۰۳

مهری عليدوستی، مديرعامل شرکت آتورپات مديا طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۵:۰۱ /شنبه/۲۸ مهر ۱۴۰۳

جاویدان حاجی‌آقا محسنی، عضو هیئت مدیره شرکت فولاد شاهرود طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۹:۲۵ /دوشنبه/۱۶ مهر ۱۴۰۳

آینده فلزات در ایران چگونه است؟

۸:۵۴ /سه شنبه/۶ شهریور ۱۴۰۳

به دنبال فروش زغال‌سنگ و رکوردشکنی در تولید مس،

۱۰:۳۹ /سه شنبه/۶ خرداد ۱۴۰۴

در بازه زمانی 24-2020 بررسی شد؛

۹:۰۶ /سه شنبه/۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۴

در پی افزایش قیمت انرژی در آفریقا،

۶:۱۸ /چهارشنبه/۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴

«اپال» در مسیر تحقق توسعه پایدار؛

۹:۳۲ /شنبه/۳ خرداد ۱۴۰۴

در مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی سالیانه به تصویب رسید؛

۱۳:۳۸ /یکشنبه/۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

در نشست تحلیلی «وکغدیر» مطرح شد؛

۱۵:۴۶ /دوشنبه/۱ اردیبهشت ۱۴۰۴

راهبردی هوشمندانه برای آینده صنعت؛

۱۳:۲۰ /چهارشنبه/۸ اسفند ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس؛

۵:۴۲ /شنبه/۱۰ خرداد ۱۴۰۴

اینفوگرافیک شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان؛

۱۱:۴۵ /شنبه/۱۸ اسفند ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر؛

۶:۱۸ /شنبه/۴ اسفند ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات؛

۵:۲۸ /شنبه/۲۲ دی ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران؛

۶:۰۶ /شنبه/۱۵ دی ۱۴۰۳

نگاهی به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو؛

۱۳:۲۸ /شنبه/۵ اسفند ۱۴۰۲
به زودی گزارش‌های تصویری مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1404/03/26

224083

فلزات آنلاین

1404/03/26

858230

فلزات آنلاین

1404/03/26

1374431

فلزات آنلاین

1404/03/26

1331305

فلزات آنلاین

1404/03/26

29819

فلزات آنلاین

1404/03/26

16025

فلزات آنلاین

1404/03/26

45904

فلزات آنلاین

1404/03/26

65099

فلزات آنلاین

1404/03/26

47680

فلزات آنلاین

1404/03/26

42960

فلزات آنلاین

1404/03/26

41121

فلزات آنلاین

1404/03/26

38054

فلزات آنلاین

1404/03/26

37017

فلزات آنلاین

1404/03/26

43017

فلزات آنلاین

1404/03/26

38549

فلزات آنلاین

1404/03/26

59174

فلزات آنلاین

1404/03/26

35071

فلزات آنلاین

1404/03/26

43385

فلزات آنلاین

1404/03/26

59056

فلزات آنلاین

1404/03/26

6774100