• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

رشد ۳۴ دلاری قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 20811
  • 20 خرداد 1402 - 12:32
رشد ۳۴ دلاری قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه پنجم خرداد ماه 1402، با افزایش 1.6 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 221 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه پنجم خرداد ماه ۱۴۰۲، با افزایش ۱٫۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۲۲۱ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه ۱۹ خرداد ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌‎شنبه، ۱۸ خرداد ماه)، رشد ۳۴ دلاری را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ماه، آلومینیوم دو هزار و ۱۸۷ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۲۲۱ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز جمعه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۱٫۹ درصدی معادل ۴۲ دلار، از دو هزار و ۲۶۳ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۲۲۱ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۱۹ خرداد ماه با کاهش سه هزار و ۸۲۵ تنی، از ۵۸۲ هزار و ۱۲۵ تن به ۵۷۸ هزار و ۳۰۰ تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=20811

نوشته‌های مشابه

29اردیبهشت
با ادامه روند صعودی در «LME»،

قیمت مس به ۱۰ هزار و ۳۹۸ دلار رسید

26اردیبهشت
قیمت آلومینیوم ۱٫۳ درصد افت پیدا کرد
برخلاف سایر فلزات غیرآهنی،

قیمت آلومینیوم ۱٫۳ درصد افت پیدا کرد

26اردیبهشت
قطعه گمشده پازل توسعه صنعت سرب
یک فعال صنعت سرب در گفت‌و‌گو با «فلزات‌آنلاین» مطرح کرد:

قطعه گمشده پازل توسعه صنعت سرب

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.