• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

رشد ۰٫۵ درصدی قیمت مس

  • کد خبر : 20694
  • 18 خرداد 1402 - 6:22
رشد ۰٫۵ درصدی قیمت مس
روز چهارشنبه 17 خرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 41 دلار افزایش یافت و به هشت هزار و 352 دلار رسید.

روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۴۱ دلار افزایش یافت و به هشت هزار و ۳۵۲ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز ‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ماه، ۰٫۵ درصد معادل ۴۱ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۴٫۲ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۳۵۲ دلار رسید. قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ماه، هشت هزار و ۳۱۱ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه، ۰٫۴ درصد معادل ۳۲ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۳٫۸ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه، با افزایش ۲۷۵ تنی، از ۹۹ هزار و ۸۲۵ تن به ۱۰۰ هزار و ۱۰۰ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با دو دلار بر تن گزارش شده که نسبت به سه‌شنبه ۱۶ خرداد ماه، با کاهش ۹ دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=20694

نوشته‌های مشابه

30اردیبهشت
درآمد «فخاس» با رشد چشمگیر ۲۲۲ درصدی همراه شد
30اردیبهشت
بازگشت به بازارهای صادراتی را اولویت قرار داده‌ایم
عضو هیئت مدیره شرکت صنایع هفت الماس:

بازگشت به بازارهای صادراتی را اولویت قرار داده‌ایم

30اردیبهشت
جهش تولید و صادرات قطعات چدنی را هدف‌گذاری کرده‌ایم
مدیرعامل شرکت ریخته‌گری تراکتورسازی ایران:

جهش تولید و صادرات قطعات چدنی را هدف‌گذاری کرده‌ایم

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.