• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
هم‌پای سایر فلزات رنگین در «LME»،

قیمت آلومینیوم افزایش پیدا کرد

  • کد خبر : 44054
  • 12 اردیبهشت 1403 - 16:09
قیمت آلومینیوم افزایش پیدا کرد
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با رشد 0.4 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 545 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با رشد ۰٫۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۵۴۵ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه)، رشد ۰٫۴ درصدی معادل ۹ دلار را تجربه کرد؛ به گونه‌ای که در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، آلومینیوم دو هزار و ۵۳۶ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۵۴۵ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۱٫۶ درصدی معادل ۴۰ دلار، از دو هزار و ۵۸۵ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۵۴۵ دلار به ازای هر تن رسید.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با کاهش دو هزار تنی، از ۴۹۲ هزار و ۷۵۰ تن به ۴۹۰ هزار و ۷۵۰ تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=44054

نوشته‌های مشابه

29اردیبهشت
با ادامه روند صعودی در «LME»،

قیمت مس به ۱۰ هزار و ۳۹۸ دلار رسید

26اردیبهشت
قیمت آلومینیوم ۱٫۳ درصد افت پیدا کرد
برخلاف سایر فلزات غیرآهنی،

قیمت آلومینیوم ۱٫۳ درصد افت پیدا کرد

26اردیبهشت
قطعه گمشده پازل توسعه صنعت سرب
یک فعال صنعت سرب در گفت‌و‌گو با «فلزات‌آنلاین» مطرح کرد:

قطعه گمشده پازل توسعه صنعت سرب

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.