• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

قیمت آلومینیوم ۱٫۵ درصد افت پیدا کرد

  • کد خبر : 21060
  • 23 خرداد 1402 - 6:19
قیمت آلومینیوم ۱٫۵ درصد افت پیدا کرد
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز دوشنبه 22 خرداد ماه 1402، با کاهش 33 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 188 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۲، با کاهش ۳۳ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۸۸ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (جمعه، ۱۹ خرداد ماه)، افت ۱٫۵ درصدی معادل ۳۳ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز جمعه ۱۹ خرداد ماه، آلومینیوم دو هزار و ۲۲۱ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۱۸۸ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۱٫۳ درصدی معادل ۲۸ دلار، از دو هزار و ۲۱۶ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۱۸۸ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه با کاهش ۳۲۵ تنی، از ۵۷۸ هزار و ۳۰۰ تن به ۵۷۷ هزار و ۹۷۵ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=21060

نوشته‌های مشابه

29اردیبهشت
آلومینیوم به روند صعودی خود ادامه داد
29اردیبهشت
قیمت مس به ۱۰ هزار و ۳۹۸ دلار رسید
با ادامه روند صعودی در «LME»،

قیمت مس به ۱۰ هزار و ۳۹۸ دلار رسید

26اردیبهشت
قیمت آلومینیوم ۱٫۳ درصد افت پیدا کرد
برخلاف سایر فلزات غیرآهنی،

قیمت آلومینیوم ۱٫۳ درصد افت پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.