• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
در سی‌ و پنجمین جشنواره ملی امتنان،

کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

  • کد خبر : 43999
  • 12 اردیبهشت 1403 - 10:12
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد
روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403، رئیس جمهور در آیین سی‌ و پنجمین جشنواره ملی امتنان حضور یافت و از کارگران نمونه و نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه صنعتی به مناسبت فرا رسیدن روز کار و کارگر تجلیل کرد.

روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، رئیس جمهور در آیین سی‌ و پنجمین جشنواره ملی امتنان حضور یافت و از کارگران نمونه و نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه صنعتی به مناسبت فرا رسیدن روز کار و کارگر تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، در این مراسم که عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برخی از مقامات کشوری نیز حضور داشتند، رضا بهاالدینی از کارکنان شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان کارگر نمونه و نخبه کشوری و تنها نماینده استان کرمان در این سطح تجلیل شد و از سوی رئیس جمهور لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد.

گفتنی است در قالب جشنواره ملی امتنان از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از ۵۰ هزار نفر از کارگران در کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت پس از انتخاب کارگران نمونه و نخبه در مرحله شهرستانی و استانی، این کارگران به مرحله کشوری راه یافته و نمونه کشوری شدند.

در سطح کشور هشت نفر به عنوان کارگر نمونه و نخبه، هفت شرکت و واحد صنعتی نمونه و سه گروه کار نمونه انتخاب شد که از سوی رئیس جمهوری تقدیر شدند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=43999

نوشته‌های مشابه

29اردیبهشت
آلومینیوم به روند صعودی خود ادامه داد
29اردیبهشت
قیمت مس به ۱۰ هزار و ۳۹۸ دلار رسید
با ادامه روند صعودی در «LME»،

قیمت مس به ۱۰ هزار و ۳۹۸ دلار رسید

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.