سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۱۶:۰۲ /سه شنبه/۲۶ تیر ۱۴۰۳
زمان انتشار: 8:27 /یکشنبه/25 دی 1401

مدیرعامل شرکت معادن و منابع معدنی کارند صدر جهان:

برندسازی را به طور ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم

مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان گفت: عملکرد برند، در حقیقت شاخصی برای سنجش توانایی آن در اعطای ارزش به مشتریان و کنترل بازار و نیز به عنوان ابزاری برای نفوذ در بازار و تنظیم رفتار مصرف‌کنندگان است. شرکت کارند صدر جهان با اعتقاد به این موضوع به برندسازی توجه ویژه داشته و بازتاب آن را نیز در فروش بیشتر محصولات خود دیده است.

داود رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» در خصوص اهمیت توسعه برند سازمانی و توسعه اقتصادی کشور، بیان کرد: در یک تعریف جامع، برندشدن به معنی تسخیر قلب‌ها و ایجاد جایگاه در ذهن مردم است. به همین دلیل یک برند یا نشان تجاری شناخته‌شده و موفق، در رشد نرخ تولید و نیز بازاریابی و فروش بسیار موثر است. برندینگ اگرچه هزینه‌بر و زمان‌بر است اما زمانی که محقق می‌شود، می‌تواند به رشد اقتصادی کمک شایانی کند. ارتباط زنجیره‌وار رشد اقتصادی، درآمدزایی، اشتغال‌زایی، افزایش ثروت، رشد قدرت خرید، رفاه اجتماعی و صعودی شدن نرخ تولید که منجر به اضافه شدن درآمدهای مالیاتی شده و توسعه اقتصادی و برطرف شدن کسری بودجه را برای دولت به همراه آورد، بر هیچکس پوشیده نیست.

وی در ادامه به فعالیت‌های شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در زمینه برندسازی اشاره کرد و گفت: شرکت معادن و منابع معدنی کارند صدر جهان در زمینه تولید طلا و استحصال ذخایر این کانی ارزشمند، به تازگی وارد فاز اجرا شده است و از همان بدو فعالیت، موضوع برندینگ را به طور ویژه در دستور کار قرار داده و تا تحقق نهایی نیز پیگیری خواهد کرد. حضور در نمایشگاه‌های تخصصی معادن و پوشش رسانه‌ای تلاش‌ها و انعکاس اقدامات و برنامه‌ها در نشریات و خبرگزاری‌های تخصصی همانند «فلزات آنلاین» که می‌توانند در برندسازی به مجموعه‌ها کمک کنند، از گام‌های موثری است که در این زمینه برداشته‌ایم و نتایج خوب آن را در معرفی این شرکت و محصول ارزنده آن شاهد هستیم.

اهتمام ویژه کارند صدر جهان به برندسازی

مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در خصوص نقش برندسازی در درآمد و سهم توسعه کارند صدر جهان در بازارهای داخلی، عنوان کرد: عملکرد برند، در حقیقت شاخصی برای سنجش توانایی آن در اعطای ارزش به مشتریان و کنترل بازار و نیز به عنوان ابزاری برای نفوذ در بازار و تنظیم رفتار مصرف‌کنندگان است. شرکت کارند صدر جهان با اعتقاد به این موضوع به برندسازی توجه ویژه داشته و بازتاب آن را نیز در فروش بیشتر محصولات خود دیده است.

رئیسی در ارتباط با چالش‌های موجود در زمینه برندسازی، اذعان کرد: رونق خام‌فروشی مواد معدنی، بی‌ثباتی در بازارهای بین‌المللی، بروکراسی اداری، تاثیر سوء تحریم‌ها در تولید و تامین مواد اولیه و حتی تهیه تجهیزات، از جمله چالش‌های پیش روی شرکت‌های صنعتی و معدنی است که بر تولید آن‌ها تاثیر گذاشته و برندسازی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی در ادامه به راهکارهایی جهت توسعه هرچه بیشتر برند در بازارهای داخلی و صادراتی اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت‌های صنعتی و معدنی باید با توجه به نقش سرعت در ارسال محصولات به مشتریان به منظور ایجاد و توسعه برند جهانی، توسعه حمل‌ونقل (زمینی، هوایی، دریایی و ریلی) را به طور ویژه در دستور کار قرار دهند. مدیریت بهینه هزینه‌ها، کاهش بهای تمام‌‌شده محصولات و  تکمیل زنجیره ارزش با حفظ توازن از طریق فروش محصول، از نکات مهمی است که شرکت‌های صنعتی و معدنی برای ایجاد رقابت‌پذیری در بازارهای جهانی و به تبع آن ایجاد یک برند بین‌المللی باید به آن توجه داشته باشند.

ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در دل کویر

مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در پاسخ به سوال خبرنگار «فلزات آنلاین» مبنی بر اینکه اهمیت ایفای مسئولیت اجتماعی و سازمانی را در این زمینه چطور ارزیابی می‌کنید و کارند صدر جهان در این زمینه چه تمهیداتی اندیشیده است، گفت: ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و سازمانی، بخش کوچکی از حوزه وظایفی است که شرکت‌های صنعتی و معدنی و واحدهای تولیدی باید به طور ویژه به آن توجه کنند. ایجاد راه دسترسی مناسب برای یک روستا، کمک به احداث مدرسه، تامین اقلام معیشتی ویژه اقشار کم درآمد، حمایت و پشتیبانی دانش آموزان ممتاز محروم، تحت پوشش قرار دادن شرکت‌های دانش‌بنیان، مساعدت در اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی شهری و…، از جمله اقداماتی است که می‌تواند در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، در شهرت و نام‌آوری یک مجموعه موثر باشد و به برندینگ آن بینجامد.

رئیسی در پایان در ارتباط با نقش دولت در توسعه و شناخت هر چه بیشتر برندهای معدنی کشور، یادآور شد: دولت‌ها و مشاغل در کل و واحدهای تولیدی به طور خاص، وابسته به یکدیگر هستند، حمایت‌های دولت، تولید را تسهیل می‌کند و رونق تولید به درآمدزایی و توسعه مراودات بین‌المللی می‌انجامد که نتیجه‌ای جز درآمدزایی دولت و انباشت خزانه نخواهد داشت. بنابراین دولت با تدوین سیاست‌های ویژه باید به فروش بهتر و بیشتر محصولات تولیدی در بازارهای داخلی و خارجی کمک کند. بازاریابی بین‌المللی که تابع سیاست‌های دو کشور دارای مراوده است، به عنوان ابزاری برای رشد و توسعه جهانی عمل می‌کند. این نوع از بازاریابی اساسا یک فعالیت اقتصادی و تجاری سازنده است که برای همه کشورهای شرکت‌کننده مفید و سودمند است. در واقع می‌توان گفت دولت در تسهیل تجارت بین‌الملل نقش موثری دارد و  به جلوگیری از بحران‌های مالی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی یاری می‌رساند.

انتهای پیام//

طی حکمی از سوی مدیرکل دفتر مرکزی حراست شستا،

6:30 /سه شنبه/19 تیر 1403

با هدف تسریع در اجرا و بهره‌برداری از کارخانه صورت گرفت؛

6:03 /چهارشنبه/6 تیر 1403

مدیر امور معادن شرکت توسعه معادن طلای کردستان مطرح کرد:

15:29 /یکشنبه/27 خرداد 1403

امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

4:40 /شنبه/16 تیر 1403

سید زانیار سید موسوی، مدیر امور معادن شرکت توسعه معادن طلای کردستان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

11:34 /دوشنبه/11 تیر 1403

فواد میثمی، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه معادن طلای کردستان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

12:34 /چهارشنبه/19 اردیبهشت 1403

داود رئیسی، مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

6:00 /یکشنبه/3 دی 1402

محمد نبی نوری، مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

6:07 /شنبه/23 اردیبهشت 1402

داود رئیسی، مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

5:49 /پنجشنبه/18 اسفند 1401
به زودی یادداشت‌های مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.
به زودی گزارش‌های مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.
به زودی ویدیوهای مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.

اینفوگرافیک شرکت توسعه معادن طلای کردستان؛

6:34 /شنبه/19 خرداد 1403
به زودی گزارش‌های تصویری مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1403/04/24

151696

فلزات آنلاین

1403/04/24

483684

فلزات آنلاین

1403/04/24

551690

فلزات آنلاین

1403/04/24

2788352

فلزات آنلاین

1403/04/24

23439

فلزات آنلاین

1403/04/24

9625

فلزات آنلاین

1403/04/24

41010

فلزات آنلاین

1403/04/24

49860

فلزات آنلاین

1403/04/24

44700

فلزات آنلاین

1403/04/24

41357

فلزات آنلاین

1403/04/24

26283

فلزات آنلاین

1403/04/24

28704

فلزات آنلاین

1403/04/24

26434

فلزات آنلاین

1403/04/24

36544

فلزات آنلاین

1403/04/24

33267

فلزات آنلاین

1403/04/24

45459

فلزات آنلاین

1403/04/24

25565

فلزات آنلاین

1403/04/24

40157

فلزات آنلاین

1403/04/24

43930

فلزات آنلاین

1403/04/24

3384500