سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۳:۳۳ /جمعه/۲ آذر ۱۴۰۳
زمان انتشار: 8:27 /یکشنبه/25 دی 1401

مدیرعامل شرکت معادن و منابع معدنی کارند صدر جهان:

برندسازی را به طور ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم

مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان گفت: عملکرد برند، در حقیقت شاخصی برای سنجش توانایی آن در اعطای ارزش به مشتریان و کنترل بازار و نیز به عنوان ابزاری برای نفوذ در بازار و تنظیم رفتار مصرف‌کنندگان است. شرکت کارند صدر جهان با اعتقاد به این موضوع به برندسازی توجه ویژه داشته و بازتاب آن را نیز در فروش بیشتر محصولات خود دیده است.

داود رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» در خصوص اهمیت توسعه برند سازمانی و توسعه اقتصادی کشور، بیان کرد: در یک تعریف جامع، برندشدن به معنی تسخیر قلب‌ها و ایجاد جایگاه در ذهن مردم است. به همین دلیل یک برند یا نشان تجاری شناخته‌شده و موفق، در رشد نرخ تولید و نیز بازاریابی و فروش بسیار موثر است. برندینگ اگرچه هزینه‌بر و زمان‌بر است اما زمانی که محقق می‌شود، می‌تواند به رشد اقتصادی کمک شایانی کند. ارتباط زنجیره‌وار رشد اقتصادی، درآمدزایی، اشتغال‌زایی، افزایش ثروت، رشد قدرت خرید، رفاه اجتماعی و صعودی شدن نرخ تولید که منجر به اضافه شدن درآمدهای مالیاتی شده و توسعه اقتصادی و برطرف شدن کسری بودجه را برای دولت به همراه آورد، بر هیچکس پوشیده نیست.

وی در ادامه به فعالیت‌های شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در زمینه برندسازی اشاره کرد و گفت: شرکت معادن و منابع معدنی کارند صدر جهان در زمینه تولید طلا و استحصال ذخایر این کانی ارزشمند، به تازگی وارد فاز اجرا شده است و از همان بدو فعالیت، موضوع برندینگ را به طور ویژه در دستور کار قرار داده و تا تحقق نهایی نیز پیگیری خواهد کرد. حضور در نمایشگاه‌های تخصصی معادن و پوشش رسانه‌ای تلاش‌ها و انعکاس اقدامات و برنامه‌ها در نشریات و خبرگزاری‌های تخصصی همانند «فلزات آنلاین» که می‌توانند در برندسازی به مجموعه‌ها کمک کنند، از گام‌های موثری است که در این زمینه برداشته‌ایم و نتایج خوب آن را در معرفی این شرکت و محصول ارزنده آن شاهد هستیم.

اهتمام ویژه کارند صدر جهان به برندسازی

مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در خصوص نقش برندسازی در درآمد و سهم توسعه کارند صدر جهان در بازارهای داخلی، عنوان کرد: عملکرد برند، در حقیقت شاخصی برای سنجش توانایی آن در اعطای ارزش به مشتریان و کنترل بازار و نیز به عنوان ابزاری برای نفوذ در بازار و تنظیم رفتار مصرف‌کنندگان است. شرکت کارند صدر جهان با اعتقاد به این موضوع به برندسازی توجه ویژه داشته و بازتاب آن را نیز در فروش بیشتر محصولات خود دیده است.

رئیسی در ارتباط با چالش‌های موجود در زمینه برندسازی، اذعان کرد: رونق خام‌فروشی مواد معدنی، بی‌ثباتی در بازارهای بین‌المللی، بروکراسی اداری، تاثیر سوء تحریم‌ها در تولید و تامین مواد اولیه و حتی تهیه تجهیزات، از جمله چالش‌های پیش روی شرکت‌های صنعتی و معدنی است که بر تولید آن‌ها تاثیر گذاشته و برندسازی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی در ادامه به راهکارهایی جهت توسعه هرچه بیشتر برند در بازارهای داخلی و صادراتی اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت‌های صنعتی و معدنی باید با توجه به نقش سرعت در ارسال محصولات به مشتریان به منظور ایجاد و توسعه برند جهانی، توسعه حمل‌ونقل (زمینی، هوایی، دریایی و ریلی) را به طور ویژه در دستور کار قرار دهند. مدیریت بهینه هزینه‌ها، کاهش بهای تمام‌‌شده محصولات و  تکمیل زنجیره ارزش با حفظ توازن از طریق فروش محصول، از نکات مهمی است که شرکت‌های صنعتی و معدنی برای ایجاد رقابت‌پذیری در بازارهای جهانی و به تبع آن ایجاد یک برند بین‌المللی باید به آن توجه داشته باشند.

ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در دل کویر

مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در پاسخ به سوال خبرنگار «فلزات آنلاین» مبنی بر اینکه اهمیت ایفای مسئولیت اجتماعی و سازمانی را در این زمینه چطور ارزیابی می‌کنید و کارند صدر جهان در این زمینه چه تمهیداتی اندیشیده است، گفت: ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و سازمانی، بخش کوچکی از حوزه وظایفی است که شرکت‌های صنعتی و معدنی و واحدهای تولیدی باید به طور ویژه به آن توجه کنند. ایجاد راه دسترسی مناسب برای یک روستا، کمک به احداث مدرسه، تامین اقلام معیشتی ویژه اقشار کم درآمد، حمایت و پشتیبانی دانش آموزان ممتاز محروم، تحت پوشش قرار دادن شرکت‌های دانش‌بنیان، مساعدت در اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی شهری و…، از جمله اقداماتی است که می‌تواند در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، در شهرت و نام‌آوری یک مجموعه موثر باشد و به برندینگ آن بینجامد.

رئیسی در پایان در ارتباط با نقش دولت در توسعه و شناخت هر چه بیشتر برندهای معدنی کشور، یادآور شد: دولت‌ها و مشاغل در کل و واحدهای تولیدی به طور خاص، وابسته به یکدیگر هستند، حمایت‌های دولت، تولید را تسهیل می‌کند و رونق تولید به درآمدزایی و توسعه مراودات بین‌المللی می‌انجامد که نتیجه‌ای جز درآمدزایی دولت و انباشت خزانه نخواهد داشت. بنابراین دولت با تدوین سیاست‌های ویژه باید به فروش بهتر و بیشتر محصولات تولیدی در بازارهای داخلی و خارجی کمک کند. بازاریابی بین‌المللی که تابع سیاست‌های دو کشور دارای مراوده است، به عنوان ابزاری برای رشد و توسعه جهانی عمل می‌کند. این نوع از بازاریابی اساسا یک فعالیت اقتصادی و تجاری سازنده است که برای همه کشورهای شرکت‌کننده مفید و سودمند است. در واقع می‌توان گفت دولت در تسهیل تجارت بین‌الملل نقش موثری دارد و  به جلوگیری از بحران‌های مالی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی یاری می‌رساند.

انتهای پیام//

در اجلاسیه پیشرانان صنعت و معدن،

9:10 /چهارشنبه/30 آبان 1403

با هدف بررسی پروژه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد؛

12:07 /یکشنبه/25 شهریور 1403

با هدف بررسی پروژه‌های معدنی استان سیستان و بلوچستان،

8:29 /شنبه/17 شهریور 1403

مقداد مجدی، مدیرعامل شرکت توسعه معادن طلای کردستان در گفت‌وگو با «فلزات‌‎آنلاین»:

5:13 /شنبه/13 مرداد 1403

امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

4:40 /شنبه/16 تیر 1403

سید زانیار سید موسوی، مدیر امور معادن شرکت توسعه معادن طلای کردستان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

11:34 /دوشنبه/11 تیر 1403

فواد میثمی، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه معادن طلای کردستان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

12:34 /چهارشنبه/19 اردیبهشت 1403

داود رئیسی، مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

6:00 /یکشنبه/3 دی 1402

محمد نبی نوری، مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

6:07 /شنبه/23 اردیبهشت 1402
به زودی یادداشت‌های مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.
به زودی گزارش‌های مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.

اینفوگرافیک شرکت توسعه معادن طلای کردستان؛

6:34 /شنبه/19 خرداد 1403
به زودی گزارش‌های تصویری مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1403/09/1

206000

فلزات آنلاین

1403/09/1

573182

فلزات آنلاین

1403/09/1

769238

فلزات آنلاین

1403/09/1

2715234

فلزات آنلاین

1403/09/1

24005

فلزات آنلاین

1403/09/1

12905

فلزات آنلاین

1403/09/1

40091

فلزات آنلاین

1403/09/1

49911

فلزات آنلاین

1403/09/1

42663

فلزات آنلاین

1403/09/1

41480

فلزات آنلاین

1403/09/1

27568

فلزات آنلاین

1403/09/1

29449

فلزات آنلاین

1403/09/1

28043

فلزات آنلاین

1403/09/1

37245

فلزات آنلاین

1403/09/1

34808

فلزات آنلاین

1403/09/1

50294

فلزات آنلاین

1403/09/1

27264

فلزات آنلاین

1403/09/1

39497

فلزات آنلاین

1403/09/1

43987

فلزات آنلاین

1403/09/1

4495000