سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۱۴:۵۲ /یکشنبه/۲ دی ۱۴۰۳
زمان انتشار: ۸:۲۷ /یکشنبه/۲۵ دی ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت معادن و منابع معدنی کارند صدر جهان:

برندسازی را به طور ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم

مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان گفت: عملکرد برند، در حقیقت شاخصی برای سنجش توانایی آن در اعطای ارزش به مشتریان و کنترل بازار و نیز به عنوان ابزاری برای نفوذ در بازار و تنظیم رفتار مصرف‌کنندگان است. شرکت کارند صدر جهان با اعتقاد به این موضوع به برندسازی توجه ویژه داشته و بازتاب آن را نیز در فروش بیشتر محصولات خود دیده است.

داود رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» در خصوص اهمیت توسعه برند سازمانی و توسعه اقتصادی کشور، بیان کرد: در یک تعریف جامع، برندشدن به معنی تسخیر قلب‌ها و ایجاد جایگاه در ذهن مردم است. به همین دلیل یک برند یا نشان تجاری شناخته‌شده و موفق، در رشد نرخ تولید و نیز بازاریابی و فروش بسیار موثر است. برندینگ اگرچه هزینه‌بر و زمان‌بر است اما زمانی که محقق می‌شود، می‌تواند به رشد اقتصادی کمک شایانی کند. ارتباط زنجیره‌وار رشد اقتصادی، درآمدزایی، اشتغال‌زایی، افزایش ثروت، رشد قدرت خرید، رفاه اجتماعی و صعودی شدن نرخ تولید که منجر به اضافه شدن درآمدهای مالیاتی شده و توسعه اقتصادی و برطرف شدن کسری بودجه را برای دولت به همراه آورد، بر هیچکس پوشیده نیست.

وی در ادامه به فعالیت‌های شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در زمینه برندسازی اشاره کرد و گفت: شرکت معادن و منابع معدنی کارند صدر جهان در زمینه تولید طلا و استحصال ذخایر این کانی ارزشمند، به تازگی وارد فاز اجرا شده است و از همان بدو فعالیت، موضوع برندینگ را به طور ویژه در دستور کار قرار داده و تا تحقق نهایی نیز پیگیری خواهد کرد. حضور در نمایشگاه‌های تخصصی معادن و پوشش رسانه‌ای تلاش‌ها و انعکاس اقدامات و برنامه‌ها در نشریات و خبرگزاری‌های تخصصی همانند «فلزات آنلاین» که می‌توانند در برندسازی به مجموعه‌ها کمک کنند، از گام‌های موثری است که در این زمینه برداشته‌ایم و نتایج خوب آن را در معرفی این شرکت و محصول ارزنده آن شاهد هستیم.

اهتمام ویژه کارند صدر جهان به برندسازی

مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در خصوص نقش برندسازی در درآمد و سهم توسعه کارند صدر جهان در بازارهای داخلی، عنوان کرد: عملکرد برند، در حقیقت شاخصی برای سنجش توانایی آن در اعطای ارزش به مشتریان و کنترل بازار و نیز به عنوان ابزاری برای نفوذ در بازار و تنظیم رفتار مصرف‌کنندگان است. شرکت کارند صدر جهان با اعتقاد به این موضوع به برندسازی توجه ویژه داشته و بازتاب آن را نیز در فروش بیشتر محصولات خود دیده است.

رئیسی در ارتباط با چالش‌های موجود در زمینه برندسازی، اذعان کرد: رونق خام‌فروشی مواد معدنی، بی‌ثباتی در بازارهای بین‌المللی، بروکراسی اداری، تاثیر سوء تحریم‌ها در تولید و تامین مواد اولیه و حتی تهیه تجهیزات، از جمله چالش‌های پیش روی شرکت‌های صنعتی و معدنی است که بر تولید آن‌ها تاثیر گذاشته و برندسازی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی در ادامه به راهکارهایی جهت توسعه هرچه بیشتر برند در بازارهای داخلی و صادراتی اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت‌های صنعتی و معدنی باید با توجه به نقش سرعت در ارسال محصولات به مشتریان به منظور ایجاد و توسعه برند جهانی، توسعه حمل‌ونقل (زمینی، هوایی، دریایی و ریلی) را به طور ویژه در دستور کار قرار دهند. مدیریت بهینه هزینه‌ها، کاهش بهای تمام‌‌شده محصولات و  تکمیل زنجیره ارزش با حفظ توازن از طریق فروش محصول، از نکات مهمی است که شرکت‌های صنعتی و معدنی برای ایجاد رقابت‌پذیری در بازارهای جهانی و به تبع آن ایجاد یک برند بین‌المللی باید به آن توجه داشته باشند.

ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در دل کویر

مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در پاسخ به سوال خبرنگار «فلزات آنلاین» مبنی بر اینکه اهمیت ایفای مسئولیت اجتماعی و سازمانی را در این زمینه چطور ارزیابی می‌کنید و کارند صدر جهان در این زمینه چه تمهیداتی اندیشیده است، گفت: ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و سازمانی، بخش کوچکی از حوزه وظایفی است که شرکت‌های صنعتی و معدنی و واحدهای تولیدی باید به طور ویژه به آن توجه کنند. ایجاد راه دسترسی مناسب برای یک روستا، کمک به احداث مدرسه، تامین اقلام معیشتی ویژه اقشار کم درآمد، حمایت و پشتیبانی دانش آموزان ممتاز محروم، تحت پوشش قرار دادن شرکت‌های دانش‌بنیان، مساعدت در اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی شهری و…، از جمله اقداماتی است که می‌تواند در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، در شهرت و نام‌آوری یک مجموعه موثر باشد و به برندینگ آن بینجامد.

رئیسی در پایان در ارتباط با نقش دولت در توسعه و شناخت هر چه بیشتر برندهای معدنی کشور، یادآور شد: دولت‌ها و مشاغل در کل و واحدهای تولیدی به طور خاص، وابسته به یکدیگر هستند، حمایت‌های دولت، تولید را تسهیل می‌کند و رونق تولید به درآمدزایی و توسعه مراودات بین‌المللی می‌انجامد که نتیجه‌ای جز درآمدزایی دولت و انباشت خزانه نخواهد داشت. بنابراین دولت با تدوین سیاست‌های ویژه باید به فروش بهتر و بیشتر محصولات تولیدی در بازارهای داخلی و خارجی کمک کند. بازاریابی بین‌المللی که تابع سیاست‌های دو کشور دارای مراوده است، به عنوان ابزاری برای رشد و توسعه جهانی عمل می‌کند. این نوع از بازاریابی اساسا یک فعالیت اقتصادی و تجاری سازنده است که برای همه کشورهای شرکت‌کننده مفید و سودمند است. در واقع می‌توان گفت دولت در تسهیل تجارت بین‌الملل نقش موثری دارد و  به جلوگیری از بحران‌های مالی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی یاری می‌رساند.

انتهای پیام//

مدیرعامل شرکت توسعه معادن طلای کردستان:

۱۳:۱۸ /سه شنبه/۶ آذر ۱۴۰۳

در اجلاسیه پیشرانان صنعت و معدن،

۹:۱۰ /چهارشنبه/۳۰ آبان ۱۴۰۳

در مهر ماه 1403 رقم خورد؛

۱۵:۲۴ /یکشنبه/۲۷ آبان ۱۴۰۳

هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی،

۹:۳۰ /شنبه/۲۶ آبان ۱۴۰۳

با حضور مدیرعامل تاصیکو صورت پذیرفت؛

۷:۱۷ /چهارشنبه/۱۸ مهر ۱۴۰۳

مقداد مجدی، مدیرعامل شرکت توسعه معادن طلای کردستان در گفت‌وگو با «فلزات‌‎آنلاین»:

۵:۱۳ /شنبه/۱۳ مرداد ۱۴۰۳

امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۴:۴۰ /شنبه/۱۶ تیر ۱۴۰۳

سید زانیار سید موسوی، مدیر امور معادن شرکت توسعه معادن طلای کردستان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۱۱:۳۴ /دوشنبه/۱۱ تیر ۱۴۰۳

فواد میثمی، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه معادن طلای کردستان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۱۲:۳۴ /چهارشنبه/۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

داود رئیسی، مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

۶:۰۰ /یکشنبه/۳ دی ۱۴۰۲

محمد نبی نوری، مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

۶:۰۷ /شنبه/۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
به زودی یادداشت‌های مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.
به زودی گزارش‌های مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.

اینفوگرافیک شرکت توسعه معادن طلای کردستان؛

۶:۳۴ /شنبه/۱۹ خرداد ۱۴۰۳
به زودی گزارش‌های تصویری مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1403/10/1

224036

فلزات آنلاین

1403/10/1

611682

فلزات آنلاین

1403/10/1

900636

فلزات آنلاین

1403/10/1

3285726

فلزات آنلاین

1403/10/1

26018

فلزات آنلاین

1403/10/1

13781

فلزات آنلاین

1403/10/1

42717

فلزات آنلاین

1403/10/1

50750

فلزات آنلاین

1403/10/1

42984

فلزات آنلاین

1403/10/1

41467

فلزات آنلاین

1403/10/1

28747

فلزات آنلاین

1403/10/1

30194

فلزات آنلاین

1403/10/1

28645

فلزات آنلاین

1403/10/1

37498

فلزات آنلاین

1403/10/1

35677

فلزات آنلاین

1403/10/1

59767

فلزات آنلاین

1403/10/1

28018

فلزات آنلاین

1403/10/1

43147

فلزات آنلاین

1403/10/1

47622

فلزات آنلاین

1403/10/1

4871000