سومین جلسه کارگروه تدوین و اصلاح شاخصههای ارزیابی انتخاب برند برتر در، پنجره و نما در دفتر سندیکای صنایع آلومینیوم ایران با حضور جمعی از مدیران و فعالان این حوزه برگزار شد؛ در این جلسه تغییراتی به منظور انتخاب برترین شرکت تولیدکننده در، پنجره و نمای آلومینیومی پیشنهاد و اعمال شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، سومین جلسه کارگروه تدوین و اصلاح شاخصههای ارزیابی انتخاب برند برتر در، پنجره و نمای آلومینیوم در دفتر سندیکای صنایع آلومینیوم ایران با حضور ابوالفضل رضایی دبیر سندیکای صنایع آلومینیوم ایران، محمد حسین فریور مدیرعامل شرکت والاد، شهرام علیزاده مدیرعامل شرکت آلوم کاردینه، فرخ ظفرفرخی رئیس هیئت مدیره شرکت گروتمان، میرمطهر مدیرعامل رنگین پروفیل کویر، نوری شرکت بندینی، قاسمیان شرکت نماسازان پالار، محمد بخشی مدیرعامل شرکت آلومینیوم البرز، احمد سلطانی مدیرعامل شرکت مثلث برگزار شد.
سندیکای صنایع آلومینیوم ایران همزمان با برگزاری کنفرانس بینالمللی آلومینیوم در کشور که هر دو سال یکبار در اردیبهشت ماه برگزار میشود، برترین شرکتهای تولیدکننده محصولات آلومینیومی در کشور را انتخاب و معرفی میکند.
دبیر سندیکای صنایع آلومینیوم ایران: ترغیب و تقدیر از تولیدکنندگان برتر و شرکتهای پیشرو
دبیـــر سندیکـــای صنایـــع آلومینیـوم ایران گفت: در سندیکای صنایع آلومینیوم ایران به منظور ترغیب و تقدیر از تولیدکنندگان برتر و شرکتهای پیشرو در زمینه نوآوریهای نوین، اقدام به انتخاب شرکتهای فعال در این حوزه به عنوان برند برتر میکند.
ابوالفضل رضایی اظهار داشت: در جلساتی که در دفتر سندیکا برگزار میشود، به منظور شنـــاخت و بررســـی شرکتهـــای تولیدکننــده محصولات آلومینیومی، اصول و شاخصهایی انتخاب شــده تا به ایــن وسیلـــه در جهـــت هماهنگسازی و انطباق اصول تولید با روشهای روز دنیا، شخاصهای به روز شدهای مطرح شود.
وی افزود: در سومین جلسه کارگروه تدوین و اصلاح شاخصههای ارزیابی انتخاب برند برتر در، پنجره و نما شاخصهای ارزیابی دورههای گذشته مورد بازنگری فعالان این حوزه قرار گرفت تا آخرین دستاوردها و روشهای محاسباتی در شاخصههای آتی، مد نظر قرار بگیرد.
مدیرعامل شرکت والاد: آشنایی مدیران با ملزومات و انطباق دادن شرکتها با آخرین فرآیندهای نوین
مدیرعامل شرکت والاد عنوان کرد: هدف از این اقدام ارتقای جایگاه صنعت در، پنجره و نما و همچنین آشنایی مدیران با ملزومات و انطباق دادن شرکتها با آخرین فرآیندها و روشهای تولید، نسب و اجرا است.
محمدحسین فریور توضیح داد: در این سلسله جلسات، به منظور جلب مشارکت، ایجاد انگیزه و حضور بیشتر تولیدکنندگان در جهــت حضــور شرکتهــا و واحدهــای تولیدی بزرگ و کوچک، مقرر شده است که علاوه بر انتخاب برند برتر، شرکتهایی که در مدت این دو سال (۱۳۹۷ و ۱۳۹۸)، پیشرفتهای چشمگیری داشتـــه یـــا در جهـــت تعالـــی سازمــانی عمــل کردهاند، مورد ارزیابی قرار بگیرند و دو شرکت نیز در بخش تعالی سازمانی در کنفرانس آتی معرفی و از آنها تقدیر و تشکر شود.
رئیس هیئت مدیره شرکت گروتمان: برند برتر مرجع اصلی تولیدکنندگان و فعالان این حوزه است
رئیس هیئت مدیره شرکت گروتمان اذعان کرد: مقرر شده است که یک یا دو پروژه برتر شرکتهای تولیدکننده داخلی که با تکیه بر توانمندیهــای کشـــور اجـــرا شــده از طـــرف سندیکای صنایع آلومینیوم ایران معرفی شود.
فرخ ظفرفرخی افزود: سندیکای صنایع آلومینیــوم ایــران یکی از تشکلهای پیشرو در بخش معرفی برندهای برتــر و برندسازی است که در سالهــای اخیــر این مهــــم را با دقــت بیشتــری انجام میدهد زیرا به عنوان مرجع اصلــی تولیدکنندگــان صنـــایع آلومینیومی در کشور شناخته میشــود.
مدیرعامل شرکت آلوم کاردینه: به برندینگ توجه بیشتری شده است
مدیرعامل شرکت آلوم کاردینه اعلام کرد: در مدت برگزاری و بررسی شرکتهای برند برتر، پیشرفتهای قابل توجهی در زمینه برندینگ و معرفی محصولات صنایع آلومینیومی در کشور صورت گرفته است.
شهرام علیزاده بیان کرد: یکی از برنامههای انتخاب برند برتر علاوه بر ارتقا جایگاه داخلی شرکتها، ایجاد پیشزمینههای لازم برای صادرات محور کردن محصولات تولید شده است که در این راستا نیز اقدامات اساسی و موثری صورت گرفته تا با استفاده از پتانسیلها و توانمندیهای شرکتهای تولیدکننده داخلی شاهد فعالیت بیشتر شرکتهای فعال در این زمینه، در بازارهای بینالمللی باشیم.
مدیرعامل رنگین پروفیل کویر: اهمیت فاکتورهای استانداردسازی، افزایش حجم بازار و صادرات در انتخاب برند برتر
مدیرعامل رنگین پروفیل کویر تاکید کرد: در این دوره بیشتر بر استانداردسازی، افزایش حجم بازار و صادرات محصولات تولید شده، تاکید شـــده، همچنیـــن در کارگروههــایی که برگــزار میشود به رضایتمندی مشتریان نیز توجه بیش از پیشی شده است و این عامل را نیز به عنوان یک فاکتور مهم برای ارتقا و پیشرفت شرکتهای تولیدکننده در نظر گرفتهاند.
میرمطهر توضیح داد: این دوره از انتخاب برند برتر تفاوتهای اساسی با دورههای گذشته دارد، به این گونه که در دورههای گذشته تنها انتخاب برند برتر صورت میگرفت، به همین خاطـــر تنهـــا شرکتهـــای بزرگ کــه از لحـــاظ جغرافیایی در حیطههای وسیعتری فعالیت میکنند، امکان حضور داشتند؛ اما در این دوره به منظور ایجاد انگیـــزه بـــرای شرکتهــای متوســط و کوچــک؛ زمینهسازی مناسبی انجام گرفته است، به این ترتیب که شرکتهای فعالی که در مــــدت دو ســــال اخیــــــر (۱۳۹۷ و ۱۳۹۸) سرمـــایــــهگذاریهـــــای کلانی انجــــام داده و پیشرفتهای مناسبی داشتهاند، به گونـــهای کـــه میـــزان تولیــدات خود را با این شاخصهای برند برتر تطبیق دادهاند، زمینهسازی موثری برای حضور آنها صورت گرفته است.
گفتنــــی اســـت کـــه جلســـات تدویــــن شاخصهـــای ارزیـــابی کارگروههای صنایع آلومینیوم هر یکشنبه در دفتر سندیکا برگزار میشود و شرکتهایی که تمایل به حضور و مشارکت در بخش ارزیابی و انتخاب برند برتر را دارند، میتوانند آمادگی شرکت خود را به دفتر سندیکا اعلام کنند.