مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان گفت: روابط عمومی، تاثیر بسزایی در ارائه تصویر سازنده و پیشرفت سازمانها دارد و این واحد برای پیشبرد اهداف سازمان باید متوجه گسست نسلی باشد و به سمت تولید محتوای متناسب برای نسلهای جدید حرکت کند.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، ایمان یعقوبی، مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در دومین همایش مدیران و روسای روابط عمومیهای زیرمجموعه ایمیدرو در خصوص چالشهای این حوزه، گفت: از چالشهای پیش روی روابط عمومیها، عدم رسوب دانش نوین ارتباطات در بدنه روابط عمومیها و عدم تناسب بین افراد و جایگاه شغلی آنهاست و نگاه ثانویه در سطح کلان به روابط عمومی است که باعث نقصان در ایفای نقش روابط عمومیها در سازمانها میشود .
وی تصریح کرد: روابط عمومی، تاثیر بسزایی در ارائه تصویر سازنده و پیشرفت سازمانها دارد و این واحد برای پیشبرد اهداف سازمان باید متوجه گسست نسلی باشد و به سمت تولید محتوای متناسب برای نسلهای جدید حرکت کند.
مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در ادامه به عدم توسعه روابط عمومیها متناسب با رشد و توسعه سازمان اشاره کرد و گفت: همگام با رشد و توسعه سازمانها، روابط عمومیها باید به سمت توسعه افقی و عمودی حرکت کنند.
یعقوبی مطرح کرد: مسلما حرکت از روابط عمومی سنتی به مدرن اجتنابناپذیر است؛ چراکه با وقوع انقلاب چهارم صنعتی، رویکرد روابط عمومی به عنوان یکی از مشاغل در معرض حذف باید تغییر کند.
وی برنامهریزی استراتژیک، فرایندمحوری، ارتباطات استراتژیک، تحقیق و پژوهش را از شاخصههای روابط عمومی مدرن دانست و ضمن اشاره به عبور از نقش سنتی روابط عمومیها و تاثیر انقلاب صنعتی بر مشاغلی از جمله روابط عمومی، اظهار داشت: امید است با بهروزرسانی و تداوم یادگیری و تغییر پارادایم، بتوانیم در مسیر توسعه، رفع چالشهای آینده و ایفای نقش موثر در سازمان و امیدآفرینی در جامعه حرکت کنیم.
گفتنی است دومین گردهمایی مدیران و روسای روابط عمومیهای صنعتی و معدنی کشور، به میزبانی شرکت صنعتی و معدنی چادرملو به مدت سه روز برگزار و به چالشهای پیش روی روابط عمومیها و نقش روابط عمومیها در جهاد تبیین پرداخته شد.
انتهای پیام//