رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرایی شرکت «Ball Corporation» به عنوان یکی از تولیدکنندگان آلومینیوم بستهبندی، طی کنفرانس ارائه گزارش مالی این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی در روز پنجشنبه اول آگوست ۲۰۲۴، گفت: شرکت نامبرده به دلیل تولید بطریهایی با محتوای آلومینیوم بازیافتی بیشتر و استفاده از بیشترین میزان آلومینیوم بازیافتی در تولید آلیاژهای خود، از جایگاه بسیار مناسبی برخوردار است.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزاتآنلاین» و به نقل از موسسه «Fastmarkets»، تمایل شرکتهای تولیدکننده نوشیدنیهای غیرالکلی به استفاده از بطریهای سبک وزن تولید شده از محتوای آلومینیومی بیشتر همچنان در حال افزایش است و شرکت «Ball Corporation» با شماری از شرکای استراتژیک خود قصد دارند از این تغییر ذائقه به نفع خود استفاده کنند.
به گفته فیشر، با توجه به مزیتهای رقابتی کلیدی و زیرساختهای ایجاد شده از سوی این شرکت، میتوان به رشد کسبوکار در بخش عنوان شده امیدوار بود.
در همین راستا، میتوان به میزان حجم فروش خالص شرکت «Ball Corporation» در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ که برابر با ۲٫۹۶ میلیون دلار بود اشاره کرد که در مقایسه با رقم ۳٫۰۷ میلیون دلار گزارش شده در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ کاهش را تجربه کرد اما نسبت به رقم ۲٫۸۷ میلیون دلار اعلام شده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ افزایش را به ثبت رساند.
هاوارد یو، مدیر ارشد مالی شرکت «Ball Corporation» عنوان کرد: حجم فروش محصولات تولیدی شرکت مذکور طی سه ماهه دوم ۲۰۲۴ تحت تاثیر کاهش قیمت آلومینیوم و همچنین افت حجم فروش این شرکت در آمریکای جنوبی قرار گرفت که البته این روند نزولی با افزایش حجم فروش در منطقه آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه و آفریقا در سه ماهه مذکور جبران شد.
وضعیت حجم فروش محصولات تولیدی شرکت «Ball Corporation»
حجم فروش محصولات تولیدی شرکت «Ball Corporation» در مناطق مختلف جهان نظیر آمریکای شمالی از انتظارات این شرکت فراتر رفت. شایان ذکر است که میزان درآمد عملیاتی از طریق فروش خالص برای شرکت «Ball Corporation» در بخش بستهبندی نوشیدنیها در آمریکای شمالی و مرکزی ۲۱۰ میلیون دلار طی سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ ذکر شد که نسبت به ۱۷۵ میلیون دلار گزارش شده از سوی این شرکت در سه ماهه مشابه سال ۲۰۲۳ افزایش داشت.
مدیر اجرایی شرکت «Ball Corporation» در ادامه افزود: بازار ایالات متحده آمریکا یکی از اصلیترین مقاصد فروش محصولات تولیدی شرکت نامبرده در قاره آمریکای شمالی و مرکزی به شمار میرود. علاوهبراین، حدود ۸۰ درصد از محصولات بستهبندی شرکت «Ball Corporation» که در کارخانه شرکت مذکور در مکزیک به تولید رسیده است به ایالات متحده آمریکا صادر شد.
به گفته وی، افزایش حجم فروش نوشیدنیهای گازدار در مناطقی از جهان که شرکت «Ball Corporation» با شرکای خود همکاری دارد نشان داد، شرکت مذکور در تولید بطری نوشیدنیهای غیرالکی از مزیتهای رقابتی بسیار بالایی نسبت به دیگر شرکتهای فعال در این زمینه برخوردار است.
در همین راستا، میزان درآمد عملیاتی شرکت نامبرده در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا ۱۱۳ میلیون دلار گزارش شد که در مقایسه با میزان درآمد ۹۸ میلیون دلاری ارائه شده برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ شرکت «Ball Corporation» افزایش را تجربه کرد.
هاوارد یو خاطرنشان کرد: میزان حجم فروش این شرکت در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا بیشتر از حد انتظار بود. با توجه به پیشبینی ادامه روند صعودی در حجم فروش محصولات تولیدی شرکت «Ball Corporation»، انتظار میرود حجم تقاضا برای بطری نوشیدنیهای غیرالکی و میزان رشد درآمد عملیاتی این شرکت در ماههای باقی مانده از سال جاری میلادی همچنان روند افزایشی خود را حفظ کند.
میزان درآمد عملیاتی شرکت «Ball Corporation» در آمریکای جنوبی
مدیر ارشد مالی شرکت «Ball Corporation» ابراز کرد: حجم فروش این شرکت پس از افزایش ۲۶٫۳ درصدی در سه ماهه اول ۲۰۲۴ به دلیل وخامت شرایط مصرفکنندگان در آرژانتین و علیرغم جهش حجم تقاضا برای محصولات این شرکت در برزیل، حدود ۳٫۲ درصد در قاره آمریکای جنوبی طی سه ماهه سوم ۲۰۲۴ کاهش را به ثبت رساند.
لازم به ذکر است که صندوق بینالمللی پول (IMF) چشمانداز اقتصادی سال ۲۰۲۴ خود برای آرژانتین را در ماه ژوئن سال جاری میلادی کاهش داد و پیشبینی کرد که اقتصاد این کشور در سال مذکور به میزان ۳٫۵ درصد افت را تجربه خواهد کرد.
به گفته رئیس هیئت مدیره شرکت «Ball Corporation»، مصرفکنندگان نهایی در آرژانتین در وضعیت نامناسبی قرار دارند اما انتظار میرود با کاهش نرخ تورم در این کشور، حجم تقاضای مصرفکننده نهایی در آینده افزایش پیدا کند.
انتهای پیام//