سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۲۱:۱۵ /سه شنبه/۱۳ آذر ۱۴۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۸ /دوشنبه/۲۶ دی ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت پترو فولاد بهمن عنوان کرد:

رونق برندسازی همگام با افزایش فروش و توسعه بازار

مدیرعامل شرکت پترو فولاد بهمن گفت: برندسازی، مقوله‌‎ای مهم و حائز اهمیت است و باعث رشد و توسعه سازمان می‌شود، به شرطی که نیازمندی‌های مشتریان را رفع و اطمینان آن‌ها را جلب کند.

بهداد قره‌گوزلو در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» در ارتباط با اهمیت برندسازی در سازمان، بیان کرد: شرکت پترو فولاد بهمن فعالیت خود را در راستای ارائه خدمات فنی، رتروفیت و بازرگانی تخصصی در بخش‌های فشار قوی، متوسط، کنترل و ابزار دقیق در سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است. این شرکت با پشتوانه سابقه درخشان و اخذ جواز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و تاییدیه دانش‌بنیان تولیدی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طی این مدت توانسته است ضمن بهره‌جویی از دانش متخصصان داخلی، خارجی و همچنین انتقال دانش با به‌کارگیری افراد دارای سابقه فعالیت در معتبرترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های بین‌المللی، بخش‌های بسیار مهمی که تاکنون در انحصار شرکت‌های خارجی بوده است را بومی‌سازی کند.

وی افزود: بهینه‌سازی و رتروفیت کلید و سویچ‌گیرهای فشار متوسط با کلیدهای به‌روز، مشارکت و تشکیل کنسرسیوم با پیمانکاران معتبر خارجی و داخلی جهت ارائه خدمات به صورتEP و EPC، خدمات تامین کالا و قطعات یدکی، بررسی دوره‌ای سویچ‌گیرهای کارخانجات فولاد، مهندسی معکوس تجهیزات پیشرفته، تامین تجهیرات صنایع در زمینه‌های برق و ابزار دقیق، اجرای پروژه به صورت EP و EPC در پست‌های برق فشار قوی تا سطح ۴۰۰ کیلوولت AIS و GIS و ارائه سیستم‌های کیفیت توان مانند SVC و جبران‌ساز توان و هارمونیک، از جمله خدماتی است که به منظور ارائه به برترین شرکت‌های معدنی و صنعتی در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل شرکت پترو فولاد بهمن عنوان کرد: حضور مستمر در نمایشگاه‌ها، سمینارها، همایش‌ها، ساخت محتوا، سایت ویزیت و مذاکره و حضور در رسانه‌های اجتماعی و به‌کارگیری و توسعه بخش بازاریابی با حضور متخصصان باتجربه، از جمله اقدامات پترو فولاد بهمن در زمینه برندسازی و توسعه برند خود طی سالیان اخیر بوده است.

ضرورت رفع نیازمندی‌های مشتریان همگام با برندسازی

قره‌گوزلو با بیان اینکه برندسازی، مقوله‌‎ای مهم و حائز اهمیت است و باعث رشد و توسعه سازمان می‌شود، به شرطی که نیازمندی‌های مشتریان را رفع و اطمینان آن‌ها را جلب کند، اذعان کرد: توسعه برند پترو فولاد بهمن منجر به جذب اعتماد و رشد فرصت‌های فروش و به دنبال آن، افزایش فروش و توسعه بازار شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار «فلزات آنلاین» مبنی بر اینکه نحوه ارائه خدمات و همچنین رضایتمندی مشتریان را به چه میزان در توسعه برند خود موثر می‌دانید، گفت: این مسئله باعث توسعه برند از طریق تبلیغ گفتاری ( از کارفرما به کارفرمای دیگر) شده است. شرکت پترو فولاد بهمن پس از اتمام هر پروژه، اقدام به نظرسنجی از مشتریان خود در تمامی زمینه‌ها ازجمله زمان‌بندی، پاسخگویی، مدارک و… می‌کند که این امر موجب آگاهی از نقاط ضعف و قوت و برنامه‌ریزی جهت اقدامات بعدی می‌شود.

مدیرعامل شرکت پترو فولاد بهمن در ادامه به چالش‌های موجود در راستای توسعه برندسازی اشاره کرد و گفت: عدم تامین زیرساخت‌های کافی برای برندسازی در عرصه بین‌المللی، از جمله مشکلاتی است که در این زمینه با آن‌ها مواجه هستیم. همچنین هزینه‌های هنگفت برای شرکت در نمایشگاه‌ها به ویژه نمایشگاه‌های خارجی نیز توسعه برندسازی را با چالش همراه کرده است.

نیازمند طرح‌های حمایتی بین‌المللی در برندسازی هستیم 

قره‌گوزلو در ارتباط با راهکارهای پیشنهادی جهت توسعه هرچه بیشتر برند در بازارهای داخلی و صادراتی، خاطرنشان کرد: ایجاد چارت طرح‌های حمایتی بین‌المللی  و ارتباط بیشتر سفارتخانه‌ها با شرکت‌ها به ویژه از طریق ایجاد واحدهای بازرگانی فعال در این مراکز و همچنین حمایت از شرکت‌های نوآور در راستای حضور در نمایشگاه‌های کشورهای مختلف، می‌تواند به توسعه هرچه بیشتر در بازارهای مختلف بینجامد.

وی در خصوص نقش دولت در توسعه و شناخت هرچه بیشتر برندهای برتر صنعتی کشور، خاطرنشان کرد: حقیقت امر اینکه نقش دولت مناسب ارزیابی می‌شود اما ظرفیت بیشتری برای حمایت به ویژه از شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پترو فولاد بهمن در پایان در ارتباط با چشمانداز این شرکت همگام با توسعه برندسازی، یادآور شد: شرکت پترو فولاد بهمن با خوش‌بینی تمام و انرژی و توان کامل، به مسیر توسعه و روبه‌رشد خود ادامه می‌دهد. نگاه ما به آینده، نوآوری در تولید محصولات جدید و ارائه خدمات نوین است و باید هر سال نسبت به سال قبل از آن متفاوت عمل کنیم. همچنین نگاه سیستماتیک نسبت به حوزه‌‎های مختلف اعم از فنی و مهندسی، بازرگانی و… داریم و معتقدیم که باید ارتباط متقابل و سازنده میان این بخش‌ها جهت توسعه و پیشرفت مجموعه صورت پذیرد.

انتهای پیام//

در زمینه زنجیره تامین محصولات گرافیتی،

۹:۰۸ /سه شنبه/۲۳ مرداد ۱۴۰۳

با هدف پیوند میان صنعت و دانشگاه رقم خورد؛

۵:۵۸ /سه شنبه/۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در حاشیه بازدید از شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان مطرح شد:

۱۱:۳۵ /سه شنبه/۲۲ اسفند ۱۴۰۲

اینفوگرافیک معرفی شرکت؛

۷:۵۶ /دوشنبه/۸ خرداد ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان:

۱۱:۱۸ /پنجشنبه/۲۴ آذر ۱۴۰۱

حجت‌الله دربانی، مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ نگین طبس در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

۶:۲۲ /شنبه/۲۴ تیر ۱۴۰۲
به زودی یادداشت‌های مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.
به زودی گزارش‌های تحلیلی مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.
به زودی گزارش‌های مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.
به زودی ویدیوهای مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.

اینفوگرافیک معرفی شرکت؛

۷:۵۶ /دوشنبه/۸ خرداد ۱۴۰۲
به زودی گزارش‌های تصویری مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1403/09/12

215214

فلزات آنلاین

1403/09/12

569015

فلزات آنلاین

1403/09/12

769238

فلزات آنلاین

1403/09/12

2715234

فلزات آنلاین

1403/09/12

23942

فلزات آنلاین

1403/09/12

14283

فلزات آنلاین

1403/09/12

40972

فلزات آنلاین

1403/09/12

49911

فلزات آنلاین

1403/09/12

42663

فلزات آنلاین

1403/09/12

41504

فلزات آنلاین

1403/09/12

27560

فلزات آنلاین

1403/09/12

29562

فلزات آنلاین

1403/09/12

28095

فلزات آنلاین

1403/09/12

36996

فلزات آنلاین

1403/09/12

34917

فلزات آنلاین

1403/09/12

50784

فلزات آنلاین

1403/09/12

27236

فلزات آنلاین

1403/09/12

40768

فلزات آنلاین

1403/09/12

44874

فلزات آنلاین

1403/09/12

4564900