• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

بورس نزولی شد

  • کد خبر : 17136
  • 06 اردیبهشت 1402 - 10:26
بورس نزولی شد
طی معاملات امروز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه، در حالی شاخص کل بورس روند نزولی به خود گرفت که شاخص کل با معیار هم‌وزن توانست روند صعودی خود را حفظ کند.

طی معاملات امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه، در حالی شاخص کل بورس روند نزولی به خود گرفت که شاخص کل با معیار هم‌وزن توانست روند صعودی خود را حفظ کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز با سه هزار و ۴۲۲ واحد کاهش، تا رقم دو میلیون و ۳۶۵ هزار واحد نزول کرد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن، پنج هزار و ۵۸ واحد صعود کرد و در رقم ۷۸۶ هزار و ۴۹۵ واحد ایستاد. در این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۴۰ هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال انجام شد.

۴۶ درصد نمادهای بورسی مثبت و ۵۴ درصد این نمادها منفی بودند که از میان آن‌ها پتروشیمی نوری نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل ملی صنایع مس ایران و ایران‌خودرو نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با صعودی ۲۲۵ واحدی، به رقم ۲۹ هزار و ۷۴۳ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۵۹۴ هزار معامله انجام دادند که چهاز هزار و ۷۳۹ میلیارد ریال ارزش داشت.

۶۷ درصد نمادهای فرابورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها پتروشیمی مارون، گروه انتخاب الکترونیک آرمان و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار گذاشتند.

طی معاملات امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه، بیشترین خروج پول حقیقی از صندوق‌ها صورت گرفت و بیشتری ورود پول حقیقی به گروه‌های شیمیایی و فلزات اساسی بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17136

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.