• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

قیمت آلومینیوم ۱٫۷ درصد افت پیدا کرد

  • کد خبر : 19416
  • 02 خرداد 1402 - 5:52
قیمت آلومینیوم ۱٫۷ درصد افت پیدا کرد
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز دوشنبه اول خرداد ماه 1402، با کاهش 38 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 262 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز دوشنبه اول خرداد ماه ۱۴۰۲، با کاهش ۳۸ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۲۶۲ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز دوشنبه اول خرداد ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (جمعه، ۲۹ اردیبهشت ماه)، افت ۱٫۷ درصدی معادل ۳۸ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۰۰ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۲۶۲ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز دوشنبه اول خرداد ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۰٫۱ درصدی معادل دو دلار، از دو هزار و ۲۶۰ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۲۶۲ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه اول خرداد ماه، با کاهش ۲۰۰ تنی، از ۵۵۵ هزار و ۲۰۰ تن به ۵۵۵ هزار تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19416

نوشته‌های مشابه

11اردیبهشت
تمرکز شرکت «Anglo American» بر توسعه معادن خود در شیلی
مدیرعامل شرکت «Anglo American» مطرح کرد:

تمرکز شرکت «Anglo American» بر توسعه معادن خود در شیلی

11اردیبهشت
آیا افزایش تعرفه‌ واردات بر فولاد چین موثر خواهد بود؟
11اردیبهشت
افزایش تولید فولاد الکتریکی با هدف توسعه کربن‌زدایی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.