• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

چراغ قرمز بورس روشن باقی ماند

  • کد خبر : 29134
  • 29 شهریور 1402 - 11:55
چراغ قرمز بورس روشن باقی ماند
شاخص کل بورس امروز چهارشنبه 29 شهریور ماه نیز مانند روزهای گذشته روند نزولی داشت و با کاهش حدود هفت هزار و ۳۰۰ واحدی، روی کانال دو میلیون و ۱۲۱ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس امروز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه نیز مانند روزهای گذشته روند نزولی داشت و با کاهش حدود هفت هزار و ۳۰۰ واحدی، روی کانال دو میلیون و ۱۲۱ هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با هفت هزار و ۳۰۰ واحد کاهش، در رقم دو میلیون و ۱۲۱ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز همین روند را داشت و با ۶۶۷ واحد کاهش نسبت به روز قبل، رقم ۷۲۱ هزار و ۷۶۹ واحد را ثبت کرد. در این بازار بیش از ۲۷۶ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۳۸ هزار و ۲۶۴ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات بازار سرمایه، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت تهران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سرمایه‌گذاری غدیر و معدنی و صنعتی گل‌گهر، جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشتند و همه آن‌ها به غیر از دو نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، روند نزولی را تجربه کردند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با ۷۶ واحد کاهش، در رقم ۲۶ هزار و ۲۱۸ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۱۶۴ هزار معامله انجام شد که بیش از ۴۰ هزار  و ۹۸۹ میلیارد ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی تندگویان، سرمایه‌گذاری صبا تامین، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و پالایش نفت لاوان، بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند و در این میان همه نمادهای ذکرشده به غیر از پتروشیمی تندگویان، روند منفی داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=29134

نوشته‌های مشابه

31اردیبهشت
به دنبال حمایت و ارتقای جایگاه ایریتک هستیم
31اردیبهشت
کمیته مشترک فنی و سرمایه‌گذاری بین ایمیدرو و قزاقستان تشکیل می‌شود
در راستای توسعه همکاری‌های ایران و قزاقستان،

کمیته مشترک فنی و سرمایه‌گذاری بین ایمیدرو و قزاقستان تشکیل می‌شود

31اردیبهشت
تکمیل و راه‌اندازی «PTM3» به دست متخصصان شرکت آلومینای ایران
سرپرست بخش تعمیرات برق سالن‌های احیا شرکت آلومینای ایران خبر داد:

تکمیل و راه‌اندازی «PTM3» به دست متخصصان شرکت آلومینای ایران

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.