مدیر بازاریابی و صادرات شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: با برنامهریزیها و پیگیریهای انجام شده از ابتدای سال تا کنون، صادرات میلگرد شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، محمد نورانیان راد در خصوص اقدامات و برنامههای انجام شده که منجر به افزایش صادرات میلگرد شده است، بیان کرد: عمدهترین برنامه، انجام تحقیقات میدانی و تحقیقات بازار، حضور در نمایشگاهها و رویدادهای بینالمللی است که در دستور کار این مدیریت قرار داشته و دارد.
وی افزود: بر اساس تحقیقات میدانی انجام شده در بازارهای هدف، نیازهای مشتریان و همچنین مشتریان نهایی شناسایی و بر اساس تحقیقات بازار انجام شده و انجام تحلیلهای مرتبط، بازاریابی محصولات انجام شده است. از دیگر اقدامات قابل توجه صورت گرفته در این راستا، برنامهریزی تولید متناسب با نیاز بازار با استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود و با همکاری سایر حوزهها در شرکت بوده است.
مدیر بازاریابی و صادرات شرکت ذوب آهن اصفهان عنوان کرد: باید در نظر داشت که محصولات ذوب آهن اصفهان از کیفیت بالایی برخوردارند. در این میان، ذوب آهن تنها دارنده گواهینامه بین المللی کیفیت محصول (CARES) در کشور و اولین شرکت دارنده گواهینامه همولوگیشن است. این گواهینامهها، نشان بالاترین سطح کیفیت تولید محصول میلگرد در دنیا هستند.
نورانیان راد در پاسخ به این سوال که جایگاه شرکت ذوب آهن اصفهان در میان رقبا و در حوزه صادرات میلگرد چگونه است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته، شرکت ذوب آهن اصفهان با برخورداری از سهم ۶ درصدی صادرات میلگرد کشور، جزو صدرنشینان صادرات این محصول محسوب میشد و در هفت ماهه امسال نیز سهم ما از صادرات میلگرد به میزان قابلتوجهی افزایش یافته است.
انتهای پیام//