• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

چهارمین رکوردشکنی روزانه تولید میلگرد «فخاس» در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 33919
  • 25 آبان 1402 - 7:02
چهارمین رکوردشکنی روزانه تولید میلگرد «فخاس» در سال ۱۴۰۲
روز سه‌شنبه 23 آبان ماه 1402، رکورد روزانه تولید میلگرد 16 میلی‌متر به میزان دو هزار و ۳۸۰ تن در شرکت مجتمع فولاد خراسان شکسته شد.

روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲، رکورد روزانه تولید میلگرد ۱۶ میلی‌متر به میزان دو هزار و ۳۸۰ تن در شرکت مجتمع فولاد خراسان شکسته شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان، یک‌ هفته پس از ثبت نصاب پیشین، کارکنان پرتلاش واحد نورد فولاد خراسان، یک بار دیگر رکورد تولید روزانه میلگرد را (این بار در تولید مقطع ۱۶ میلی‌متر) در روز سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ ماه ۱۴۰۲ شکستند.

در حالی که رکورد روزانه قبلی نوردکاران فولاد خراسان روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه در تولید میلگرد مقطع ۲۵ میلی‌متر رقم خورده بود، نیروهای پرتلاش واحد نورد این مجتمع یک هفته پس از تاریخ فوق، موفق به ثبت رکورد تولید دو هزار و ۳۸۰ تن میلگرد با مقطع ۱۶ میلی‌متر شدند.

در همین راستا، فرشید فضیلتی، معاون بهره‌برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان شکستن این رکورد روزانه را بیش از هر چیز ناشی از حمایت‌های مدیریت عالی شرکت، انگیزه، توانمندی و تعهد کارکنان و پشتیبانی و تامین مناسب و به موقع ملزومات تولید دانست.

وی با بیان اینکه در پی این موفقیت، رکورد پیشین تولید روزانه میلگرد ۱۶ میلی‌متر  ۴۸ تن ارتقا یافت، بیان کرد: این موفقیت در حالی رقم خورد که آخرین رکورد ثبت شده از تولید روزانه این محصول، با دو هزار و ۳۳۲ تن در اسفند ماه ۱۳۹۱ ثبت شده بود.

معاون بهره‌برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان ضمن تبریک این موفقیت در سال مزین به نام «رشد تولید»، از حمایت‌های طهمورث جوانبخت، مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان و تلاش همه همکاران بهره‌برداری و پشتیبانی و نیز پیمانکاران مجموعه قدردانی کرد و این موفقیت‌ را به ویژه به تلاشگران واحد نورد این مجتمع تبریک گفت.

فضیلتی با اشاره به شرایط بسیار مساعد حاکم بر تامین مواد اولیه، ملزومات تولید و انگیزه‌ و روحیه‌ منابع انسانی شرکت، ابراز امیدواری کرد که روند روبه‌‎رشد تولید در ماه‌های آتی‌ همچنان استمرار یابد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=33919

نوشته‌های مشابه

26اردیبهشت
ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها

26اردیبهشت
جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد
ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛

جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد

26اردیبهشت
سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت
معاون برنامه‌ریزی، بودجه و نظارت بر امور شرکت‌های «ومعادن»:

سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.