• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان:

زمزم ۳، زمزمه بهار است

  • کد خبر : 41766
  • 21 اسفند 1402 - 6:28
زمزم ۳، زمزمه بهار است
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان گفت: ابرپروژه زمزم 3 با استفاده از توان و پتانسیل سرمایه انسانی متخصص و جوان و مجرب داخلی و بومی و بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی به ثمر نشسته است.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان گفت: ابرپروژه زمزم ۳ با استفاده از توان و پتانسیل سرمایه انسانی متخصص و جوان و مجرب داخلی و بومی و بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی به ثمر نشسته است و افزایش روزافزون تولید، سازگاری با محیط زیست و استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا را در شرایط سخت فشارهای تحریم‌های ظالمانه به رخ دشمنان می‌کشد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، محمد جامعی طی یادداشتی نوشت: تنها چند روز مانده به پایان زمستان، زمزمه‌های بهاری پرامید در دیار خوزستان با زمزم ۳ شنیده شد. زمزم ۳ تنها نام یک ابرپروژه نیست بلکه زمزمه امیدواری بهاری است‌. نویدبخش تلالو روزهای خوب و پر از رونق و رکورد و آینده سازی است.

تا همین چند وقت قبل هنوز هم بودند کسانی که می‌گفتند نمی‌شود، نمی‌توانند، شعار می دهند و…؛ حالا مگامدول زمزم ۳ به عنوان پروژه‌ای کم‌نظیر در جهان فولاد و بی‌نظیر در منطقه با حضور رئیس جمهوری که شعار آن ایران قوی بوده، افتتاح شده است.

ابرپروژه‌ای که با استفاده از توان و پتانسیل سرمایه انسانی متخصص و جوان و مجرب داخلی و بومی و بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی اینک به ثمر نشسته و افزایش روزافزون تولید، سازگاری با محیط زیست و استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا را در شرایط سخت فشارهای تحریم‌های ظالمانه به رخ دشمنان می‌کشد.

زمزم ۳ سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی سالانه را به دنبال دارد و آهن اسفنجی مورد نیاز این مجموعه را تامین و پایداری تولید بزرگ‌ترین عرضه کننده شمش فولادی کشور را ارتقا می‌بخشد؛ ضمن اینکه بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم را ایجاد خواهد کرد.

همچنان که سال گذشته بیش از ۳۳ پروژه فولاد خوزستان به بهره‌برداری رسید تا پیش درآمدی بر تولید و عرضه آهن اسفنجی زمزم ۳ باشند. حالا زمزم ۳ نوید بهره‌برداری از پروژه‌های مهم و بزرگ دیگری در سال آینده و سال‌های بعد را می‌دهد.

افتتاح زمزم ۳ در این مقیاس بزرگ و پراهمیت و میان گفت‌وگوی نمی‌توانندها…، دیگر ترجمان شعار ما می توانیم نیست بلکه دقیقا تجلی شعار «ما توانستیم» است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=41766

نوشته‌های مشابه

23اردیبهشت
پیشرفت ۲۰ درصدی نیروگاه خورشیدی ۶۰۰ مگاواتی فولاد مباركه
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد:

پیشرفت ۲۰ درصدی نیروگاه خورشیدی ۶۰۰ مگاواتی فولاد مباركه

23اردیبهشت
«ومعادن»، سهمی پیشرو با پتانسیل بالا در رشد قیمت
نگاهی به مزیت‌های نسبی سهام «ومعادن»

«ومعادن»، سهمی پیشرو با پتانسیل بالا در رشد قیمت

23اردیبهشت
درآمد «کاوه» ۲۲ درصد رشد پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.