• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
در فروردین ماه 1403 تحقق یافت؛

ثبت ۲۴ رکورد در شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر

  • کد خبر : 43213
  • 02 اردیبهشت 1403 - 5:29
ثبت ۲۴ رکورد در شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر
شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر سال 1403 را با ثبت ۲۴ رکورد شامل ۱۸ رکورد تولید روزانه و ماهانه همراه با ارتقای سطح کیفی محصول، چهار رکورد حمل، بارگیری و فروش و دو رکورد پایداری در بخش‌های مختلف آغاز کرد.

شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر سال ۱۴۰۳ را با ثبت ۲۴ رکورد شامل ۱۸ رکورد تولید روزانه و ماهانه همراه با ارتقای سطح کیفی محصول، چهار رکورد حمل، بارگیری و فروش و دو رکورد پایداری در بخش‌های مختلف آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، با تلاش کارکنان، پیمانکاران و پشتیبانی همه مدیریت‌ها مجموعا ۲۴ رکورد شامل ۱۸ رکورد تولید روزانه و ماهانه همراه با ارتقای سطح کیفی محصول، چهار رکورد حمل، بارگیری و فروش و دو رکورد پایداری در بخش‌های مختلف شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در فروردین ماه ۱۴۰۳ ثبت شد.

در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، کارخانه تولید آهن اسفنجی کوثر در فروردین ماه با میزان تولید ۱۵۸ هزار و ۲۸۱ تن و کارخانه طوبی با میزان تولید ۱۲۸ هزار و ۱۷۵ تن و مجموع هر سه واحد تولید آهن اسفنجی این شرکت با میزان تولید ۴۲۳ هزار و دو تن، رکوردهای ماهانه خود را پشت سر گذاشتند.

بالاترین رکورد تولید روزانه واحدهای تولیدی آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در این ماه مربوط به کارخانه کوثر در ۳۰ فروردین ماه به میزان پنج هزار و ۶۱۴ تن بوده و بالاترین رکورد حمل، بارگیری و فروش در تاریخ ۲۲ فروردین ماه به میزان ۲۰ هزار و ۲۶۴ تن بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=43213

نوشته‌های مشابه

26اردیبهشت
ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها

26اردیبهشت
جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد
ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛

جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد

26اردیبهشت
سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت
معاون برنامه‌ریزی، بودجه و نظارت بر امور شرکت‌های «ومعادن»:

سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.