• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
برای چهارمین روز متوالی،

تابلوی بورس سبزپوش باقی ماند

  • کد خبر : 43367
  • 03 اردیبهشت 1403 - 16:47
تابلوی بورس سبزپوش باقی ماند
امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه 1403، بازار بورس برای چهارمین روز متوالی رشد پیدا کرد؛ به طوری که شاخص کل با افزایش سه هزار و ۹۲۱ هزار واحد، به رقم دو هزار و ۳۱۶ هزار واحد رسید.

امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، بازار بورس برای چهارمین روز متوالی رشد پیدا کرد؛ به طوری که شاخص کل با افزایش سه هزار و ۹۲۱ هزار واحد، به رقم دو هزار و ۳۱۶ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌آنلاین» و به نقل از ایسنا، بازار سرمایه در روزهای اخیر و پس از کاهش ریسک‌های سیستماتیک، روند رو به رشدی را آغاز کرده است و ابن بازار امروز برای چهارمین روز متوالی مثبت شد؛ به شکلی که شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افزایش سه هزار و ۹۲۱ واحد، به رقم دو میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۴۰ واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش چهار هزار و ۳۲۱ واحد، در عدد ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحد ایستاد. امروز بیش از ۳۷۳ هزار معامله در بورس به ارزش پنج هزار و ۵۲۵ میلیارد تومان انجام شد.

«بوعلی»، «فملی» و «فولاد» بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند که به جز «فولاد»، دو نماد دیگر مثبت شدند. از نمادهای پرتراکنش می‌توان به «ذوب»، «کاما» و «فولاد» اشاره کرد.

امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه، فرابورس ایران نیز رشد پیدا کرد؛ به طوری که شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با افزایش ۳۹ واحدی، به رقم ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحد رسید.

بیش از ۲۰۶ هزار معامله در فرابورس انجام شد که ارزش آن بالغ بر ۳۹۶ هزار میلیارد تومان بود. «آریا»، «آریان» و «هرمز» از نمادهای تاثیرگذار بر شاخص فرابورس بودند؛ همچنین «کرمان»، «فور» و «فصبا» از نمادهای پرتراکنش امروز فرابورس محسوب شدند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=43367

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.