• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
به همت شرکت سیمیدکو و برای دومین سال متوالی،

آیین تجلیل از پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری در خواف برگزار شد

  • کد خبر : 27931
  • 13 شهریور 1402 - 10:46
آیین تجلیل از پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری در خواف برگزار شد
روز یکشنبه 12 شهریور ماه، همایش تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ شهرستان خواف به همت شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد و با حضور مسئولان برگزار شد.

روز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه، همایش تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ شهرستان خواف به همت شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد و با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، مهدی عباسپور، فرماندار شهرستان خواف در همایش تجلیل از دانش‌آموزان پذیرفته‌شده کنکور سراسری در شهرستان خواف، از دانش‌آموزان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش که باعث نتایج درخشان امسال و افزایش و ارتقای نیروهای انسانی متخصص شهرستان طی سال‌های آینده خواهند شد، تقدیر و تشکر کرد.

وی، برگزاری این همایش برای دومین سال پیاپی توسط روابط عمومی سیمیدکو را قابل تقدیر دانست و افزود: بر خود لازم می‌دانیم از نقش ارزنده شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) و به ویژه مدیرعامل این مجموعه و روابط عمومی این شرکت در اهتمام به امور فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان تقدیر کنیم.

سید حبیب نوری، مدیر روابط عمومی سیمیدکو نیز در این خصوص عنوان کرد: این همایش برای دومین سال متوالی و به همت شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت و تقویت روحیه خودباوری و دانش‌افزایی در بین دانش‌آموزان شهرستان برگزار شد.

این همایش در سالن اجتماعات شهید مطهری شهرستان خواف و با حضور مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست استان خراسان رضوی، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف، روسای ادارات این شهرستان و مدیر روابط عمومی سیمیدکو با تجلیل از ۱۲۰ نفر از رتبه‌های برتر کنکور در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=27931

نوشته‌های مشابه

22اردیبهشت
به دنبال تسریع در اجرای طرح‌های پیشران فولاد کردستان هستیم
22اردیبهشت
اجرای پروژه‌های جدید در سه حوزه تولید، توسعه و زیرساخت
معاون توسعه و تکنولوژی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان عنوان کرد:

اجرای پروژه‌های جدید در سه حوزه تولید، توسعه و زیرساخت

22اردیبهشت
جهش ۷۷ درصدی تولید تختال در فرودین ماه ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

جهش ۷۷ درصدی تولید تختال در فرودین ماه ۱۴۰۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.