• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو خبر داد:

اتمام فاز اجرایی هفتمین دوره ممیزی «HSE» ایمیدرو

  • کد خبر : 24551
  • 09 مرداد 1402 - 7:16
اتمام فاز اجرایی هفتمین دوره ممیزی «HSE» ایمیدرو
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست «HSE» ایمیدرو گفت: مرحله اجرایی هفتمین دوره برنامه ممیزی عملکرد «HSE» مدیران واحدهای تابعه این سازمان به پایان رسید.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو گفت: مرحله اجرایی هفتمین دوره برنامه ممیزی عملکرد «HSE» مدیران واحدهای تابعه این سازمان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، امیر ولدخانی بیان کرد: در هفتمین دوره برنامه ممیزی عملکرد «HSE» مدیران واحدهای تابعه ایمیدرو، سطح عملکرد ۴۷ واحد زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست طی هفت هفته از تاریخ ۳۰ اردیبهشت تا ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۲ توسط ۵۴ نفر از مدیران و کارشناسان «HSE» این سازمان و واحدهای تابعه (به عنوان ممیز) مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: این مرحله برای پایش ۵۲ واحد برنامه‌ریزی شده بود که پنج واحد جامانده از این برنامه، در دو هفته ابتدایی مرداد ماه ارزیابی می‌شوند. پیش‌بینی شده در هفته منتهی به هفتم مهر ماه (روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی)، در همایش مزبور با حضور رئیس هیئت عامل ایمیدرو، از واحدهای دارای سطح عملکرد عالی و خوب تقدیر شود.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو با اشاره به اجرای برنامه ممیزی عملکرد «HSE» بر بستر نرم‌افزار طراحی شده برای نخستین بار، عنوان کرد: استفاده و طراحی نرم‌افزار ویژه ممیزی با هدف افزایش کیفیت اجرای برنامه، بهبود روند ممیزی و امکان تجزیه و تحلیل اطلاعات ممیزی برای سیاست‌گذاری و تدوین کیفی‌تر برنامه‌های بهبود عملکرد و ارتقای سطح «HSE» در واحدهای تابعه است.

ولدخانی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با اجرای ممیزی، نرم‌افزار مذکور نیز توسعه و بهبود می‌یابد تا به عنوان یک نرم‌افزار کامل و جامع برای دوره‌های ممیزی عملکرد «HSE» واحدهای تابعه ایمیدرو مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=24551

نوشته‌های مشابه

30اردیبهشت
ارائه راهکارهای مختلف برای افزایش میزان تولید گندله
در نشست کمیته تولید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مطرح شد‌‌؛

ارائه راهکارهای مختلف برای افزایش میزان تولید گندله

30اردیبهشت
تولید بیش از ۵۶ هزار تن شمش آلومینیوم
در نخستین ماه 1403 رقم خورد؛

تولید بیش از ۵۶ هزار تن شمش آلومینیوم

30اردیبهشت
شرکت فولاد هرمزگان به عنوان کافرمای برتر استان برگزیده شد
در سی و پنجمین جشنواره امتنان از واحدهای نمونه استان هرمزگان،

شرکت فولاد هرمزگان به عنوان کافرمای برتر استان برگزیده شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.