• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مطرح کرد:

ارائه نیازمندی‌های فناورانه شرکت ملی مس در نمایشگاه مجازی

  • کد خبر : 29849
  • 08 مهر 1402 - 6:50
ارائه نیازمندی‌های فناورانه شرکت ملی مس در نمایشگاه مجازی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پنل تخصصی نیازهای فناورانه معدن و صنایع معدنی، نیازهای فناورانه را یک الزام دانست و گفت: در زنجیره پایین‌دستی مس نیاز به استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌‎های دانش‌بنیان داریم زیرا سرمایه‌گذاری دانشی و مالکیت فکری ارزشمندتر از سرمایه‌گذاری مالی است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پنل تخصصی نیازهای فناورانه معدن و صنایع معدنی، نیازهای فناورانه را یک الزام دانست و گفت: در زنجیره پایین‌دستی مس، نیاز به استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌‎های دانش‌بنیان داریم زیرا سرمایه‌گذاری دانشی و مالکیت فکری، ارزشمندتر از سرمایه‌گذاری مالی است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، امیر خرمی‌شاد در پنل تخصصی نیازهای فناورانه معدن و صنایع معدنی، بیان کرد: درآمد سال گذشته شرکت ملی صنایع مس ایران ۸۸ هزار میلیارد تومان بوده است که این میزان در سال ۱۴۰۲، به ۱۱۶ هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وی از تغییر چارت سازمانی این شرکت و ایجاد بخش فناوری و پژوهش ساخت داخل در شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد و گفت: نمایشگاه مجازی نیازمندی‌های قطعات و فناوری توسط این شرکت برگزار خواهد شد.

نیازهای فناورانه مجتمع‌‎ها در زمینه توسعه پایدار، محیط زیست، اقتصاد چرخشی و هوشمندسازی معادن، از جمله مواردی بود که مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به آن اشاره کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=29849

نوشته‌های مشابه

09اردیبهشت
موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:

موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است

09اردیبهشت
تولید فولاد خام ایران ۱۶٫۳ درصد رشد پیدا کرد
09اردیبهشت
لزوم توسعه روابط ایران و گینه در حوزه معدن
مشاور وزیر معادن و زمین‌شناسی گینه عنوان کرد:

لزوم توسعه روابط ایران و گینه در حوزه معدن

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.