• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

افت ۰٫۸۱ درصدی شاخص کل بورس

  • کد خبر : 40939
  • 07 اسفند 1402 - 9:15
افت ۰٫۸۱ درصدی شاخص کل بورس
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه هفتم اسفند ماه 1402 با ۱۶ هزار و ۷۰۰ واحد کاهش، به دو میلیون و ۴۹ هزار و ۴۳۷ واحد رسید.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۲ با ۱۶ هزار و ۷۰۰ واحد کاهش، به دو میلیون و ۴۹ هزار و ۴۳۷ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از صدا و سیما، شاخص هم‌وزن با ۱۰ هزار و ۶۸۹ واحد کاهش (معادل ۱٫۴۸ درصد)، در محدوده ۷۱۲ هزار و ۴۸۹ واحد قرار گرفت.

نماد‌های «شستا»، «وبملت»، «نوری»، «پارسان»، «خودرو»، «حکشتی» و «شبندر»، از نماد‌های تاثیرگذار منفی بر شاخص کل بورس بودند اما نماد‌های «سدشت» و «ذوب» با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نماد‌های «شستا»، «ذوب»، «خودرو»، «وبملت»، «سصف‌ها»، «حفارس»، «خزامیا» و «پترول» نیز از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز دوشنبه هفتم اسفند ماه با ۲۵۲ واحد کاهش، به عدد ۲۴ هزار و ۳۸۷ واحد رسید. نماد‌های «آریا»، «هرمز»، «غصینو»، «زاگرس»، «انتخاب»، «خاور» و «فصبا»، از نماد‌های با تاثیر منفی و نماد‌های «تماوند»، «بگیلان» و «فالوم»، از نمادهای با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس بودند.

بازار سهام شاهد ۱۰۵ نماد مثبت برابر ۶۹۲ نماد منفی بود و ۳۵ صف خرید مقابل ۱۰۹ صف فروش تشکیل شد؛ خالص ورود و خرج پول حقیقی هم به منفی ۳۴۷ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون سهام را به ارزش دو هزار و ۹۹۱ میلیارد تومان دست به دست کردند. ارزش دلاری بازار سرمایه نیز ۲۲۸ میلیارد دلار بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=40939

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور
مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان مطرح کرد:

معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور

08اردیبهشت
حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
در جلسه واحد تحقیق و توسعه مطرح شد؛

حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

08اردیبهشت
رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی
مدیر احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.