• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

افزایش ۲۴ دلاری قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 27530
  • 09 شهریور 1402 - 5:26
افزایش ۲۴ دلاری قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه ۱۴۰۲، با رشد 1.1 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 140 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه ۱۴۰۲، با رشد ۱٫۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۴۰ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه هشتم شهریور ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه، هفتم شهریور ماه)، رشد ۱٫۱ درصدی معادل ۲۴ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه، آلومینیوم دو هزار و ۱۱۶ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۱۴۰ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۰٫۵ درصدی معادل ۱۱ دلار، از دو هزار و ۱۲۹ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۱۴۰ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه با کاهش ۶ هزار و ۶۵۰ تنی، از ۵۲۴ هزار و ۲۵ تن به ۵۱۷ هزار و ۳۷۵ تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=27530

نوشته‌های مشابه

29اردیبهشت
توسعه حمل‌ونقل ریلی کشور با استفاده از ریل ملی ذوب‌ آهن
29اردیبهشت
قیمت روی به دو هزار و ۹۲۹ دلار رسید

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.