• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

بازار سرمایه قرمز شد

  • کد خبر : 41562
  • 16 اسفند 1402 - 13:38
بازار سرمایه قرمز شد
روز چهارشنبه 16 اسفند ماه 1402، بازار بورس لباس قرمز بر تن کرد و شاخص کل با کاهش 6 هزار و ۴۸۹ واحدی، به رقم دو میلیون و ۱۶۵ هزار واحد رسید.

روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲، بازار بورس لباس قرمز بر تن کرد و شاخص کل با کاهش ۶ هزار و ۴۸۹ واحدی، به رقم دو میلیون و ۱۶۵ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص بورس برای دومین بار در ۶ روز کاری اخیر منفی شد. با این حال، رشدهای حدود یک هفته گذشته بیش از ریزش‌ها بوده است.

روز گذشته شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران بیش از ۳۲ هزار واحد افزایش یافت اما امروز با کاهش ۶ هزار و ۴۸۹ واحدی، به رقم دو میلیون و ۱۶۵ هزار و ۷۳۸ واحد رسید.

شاخص هم‌وزن نیز با افت یک هزار و ۱۱۴ واحدی مواجه شد و در عدد ۷۳۸ هزار و ۶۴۰ واحد ایستاد. تعداد معاملات بازار بورس بیش از ۳۵۴ هزار فقره بود که ارزش آن به پنج هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان رسید.

«فولاد»، «میدکو»، «شستا» و «شتران»، بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. نمادهای پرتراکنش نیز به ترتیب «شپنا»، «خودرو»، «خگستر» و «فولاد» بودند که همگی منفی شدند.

فرابورس ایران نیز امروز ۴۲ واحد افت کرد و به رقم ۲۵ هزار و ۱۴۵ واحد رسید. امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه، بیش از ۲۱۵ هزار معامله به ارزش ۴۴ هزار میلیارد تومان انجام شد.

«آریا» و «بپاس»، بیشترین تاثیر مثبت را بر فرابورس داشتند اما «انتخاب» و «ارفع» منفی شدند. از نمادهای پرتراکنش نیز «آردینه»، «بیوتیک»، «فن افزار» و «خاور» بودند که همگی قرمز به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=41562

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور
مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان مطرح کرد:

معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور

08اردیبهشت
حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
در جلسه واحد تحقیق و توسعه مطرح شد؛

حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

08اردیبهشت
رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی
مدیر احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.