• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
هم‌زمان با بازدید رئیس سازمان بورس مطرح شد؛

بازدهی منحصربه‌فرد سهام «فولاژ» در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 21827
  • 04 تیر 1402 - 7:46
بازدهی منحصربه‌فرد سهام «فولاژ» در سال ۱۴۰۱
رئیس سازمان بورس کشور و هیئت همراه، ضمن بازدید از شرکت فولاد آلیاژی ایران، طی نشستی با هیئت مدیره و مدیران شرکت فولاد آلیاژی ایران در جریان عملکرد «فولاژ» در سال گذشته قرار گرفت.

رئیس سازمان بورس کشور و هیئت همراه، ضمن بازدید از شرکت فولاد آلیاژی ایران، طی نشستی با هیئت مدیره و مدیران شرکت فولاد آلیاژی ایران در جریان عملکرد «فولاژ» در سال گذشته قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، مجید عشقی با اشاره به توانایی صنعت فولاد آلیاژی در کمک به سایر صنایع و ارزش افزوده بالای این صنعت، بیان کرد: خروج از خام‌فروشی و رفع نیازهای داخلی و توجه به صادرات، از دو جهت برای ما حائز اهمیت است.

وی افزود: فولاد آلیاژی ایران یک شرکت بورسی و مورد توجه بازار سرمایه است؛ به همین دلیل توسعه این شرکت، برای ما اهمیت دارد. نکته دوم عرضه کالا و محصولات در بورس کالا است که نگاه دقیق و درستی در مورد فروش محصولات وجود دارد.

رئیس سازمان بورس کشور با تاکید بر اینکه قیمت‌گذاری دستوری مانع رشد صنعت است, عنوان کرد: ما هرچند دنبال آزادسازی بی قید و شرط قیمت‌ها نیستیم و معتقدیم باید سامانه‌های نظارتی را تقویت کنیم اما به دنبال یک بازار شفاف و منصفانه هستیم که همه دسترسی یکسان به کالا داشته باشند. قیمت‌گذاری دستوری، موجب عرضه کالای بی‌کیفیت می‌شود و شرکت فولاد آلیاژی به علت داشتن ارزش افزوده بالا برای بورس اهمیت دارد.

در ادامه عباسعلی منصوری، رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران در این نشست ضمن بیان عملکرد این شرکت، گفت: علی‌رغم قطعی برق در تابستان سال گذشته، موفق به فروش ۴۴۵ هزار و ۲۸۸ تن محصول شدیم؛ در حالی که طی سال ۱۴۰۰ به میزان ۴۳۲ هزار و ۵۳۸ تن محصول فروخته بودیم و توانستیم فروش خود در این مدت را ۳ درصد افزایش دهیم.

وی در خصوص مبلغ فروش «فولاژ» طی دو ماهه ابتدایی امسال، مطرح کرد: مبلغ فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران طی دو ماهه ابتدایی سال جاری، ۲۶ هزار و ۵۲۴ میلیارد ریال بوده که با افزایش ۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل ( ۲۱ هزار و ۷۱۵ میلیارد ریال) همراه شده است. همچنین سود خالص شرکت فولاد آلیاژی ایران طی پنج سال گذشته با جهش چشمگیری همراه بوده و این رقم در سال گذشته به مبلغ ۴۵ هزار و ۹۶۲ میلیارد ریال رسیده است.

منصوری در ادامه به بازدهی سهام «فولاژ» در بورس اشاره کرد و گفت: بیشترین بازدهی سهام شرکت‌های فولادی در سال ۱۴۰۱، متعلق به شرکت فولاد آلیاژی ایران با نماد «فولاژ» به میزان ۱۲۴٫۲۵ است. گفتنی است که راهبرد اصلی شرکت فولاد آلیاژی ایران فروش حداکثری در بورس است.

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران ضمن اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شرکت فولاد آلیاژی ایران، یادآور شد: پروژه تولید وایر و کلاف در قطرهای ۵٫۵ تا ۱۶ میلی‌متر و با ظرفیت ۴۰۰ هزار تن، اشتغال‌زایی بالغ بر ۲۰۰ نفری را به همراه خواهد داشت. همچنین پروژه یزد یک با هدف تولید ۷۰۰ هزار تن بیلت فولادهای مهندسی و آلیاژی، اشتغال‌زایی مستقیم بالغ بر ۵۰۰ نفر را به همراه خواهد داشت و بدون شک اجرای طرح‌های توسعه‌ای مجموعه، علاوه‌بر افزایش تولید، منجر به رونق اشتغال‌زایی در منطقه و سودآوری هرچه بیشتر برای سهام‌داران شرکت خواهد شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=21827

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
حضور پررنگ صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
08اردیبهشت
راه‌اندازی سامانه پیچیده جبران‌ساز توان راکتیو توسط متخصصان «SKS»
مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش مطرح کرد:

راه‌اندازی سامانه پیچیده جبران‌ساز توان راکتیو توسط متخصصان «SKS»

08اردیبهشت
حضور فعال منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.