• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

بررسی طرح‌های فناورانه و نوآورانه رویداد چادرو در ایستگاه پایانی

  • کد خبر : 41451
  • 15 اسفند 1402 - 11:18
بررسی طرح‌های فناورانه و نوآورانه رویداد چادرو در ایستگاه پایانی
مرحله دوم ارزیابی ایده‌ها و طرح‌های فناورانه و نوآورانه رویداد «چادرو» به پایان رسید و از بین 36 ایده و طرح فناورانه راه‌یافته به مرحله دوم ارزیابی، 20 طرح دارای شاخص‌های لازم بودند که به مرحله سوم داوری جشنواره ایده‌های برتر «چادرو» راه یافتند.

مرحله دوم ارزیابی ایده‌ها و طرح‌های فناورانه و نوآورانه رویداد «چادرو» به پایان رسید و از بین ۳۶ ایده و طرح فناورانه راه‌یافته به مرحله دوم ارزیابی، ۲۰ طرح دارای شاخص‌های لازم بودند که به مرحله سوم داوری جشنواره ایده‌های برتر «چادرو» راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، در مرحله سوم جشنواره ایده‌های برتر «چادرو» برای ۲۰ تیم راه یافته، کارگاه‌های آموزشی با هدف توانمندسازی در حوزه کسب‌وکار، ارتقای دانش و مهارت‌های تیم‌ها و همچنین بهره‌برداری بهینه از ایده‌ها و طرح‌های ارسالی برگزار شد.

مرحله سوم و پایانی داوری طرح‌های «چادرو» با حضور ارائه دهندگان ۲۰ ایده و طرح برگزیده در روزهای ۱۶ تا ۱۷ اسفند ماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و از بین آن‌ها ۱۰ طرح و ایده برتر سال ۱۴۰۲ به جشنواره راه خواهند یافت.

یادآوری می‌شود فراخوان رویداد «چادرو» از ابتدای شهریور ماه امسال آغاز شد و فرایند داوری تاکنون ادامه داشته و در طول این مدت، ۷۰ طرح و ایده ارائه شده به دبیرخانه دائمی مرکز نوآوری نوچاد ارزیابی شد. سپس ۱۰ طرح برتر به عنوان نامزد حضور در جشنواره «چادرو» که در نیمه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، برگزیده شدند.

گفتنی است مرکز نوآوری نوچاد با هدف بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور از جمله مراکز علمی و دانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان و افراد خلاق صنعتگر به منظور تقویت بنیه علمی و هماهنگی میان گروه‌های مرتبط فعال در حوزه دانش‌بنیان توسط شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تاسیس شده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=41451

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور
مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان مطرح کرد:

معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور

08اردیبهشت
حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
در جلسه واحد تحقیق و توسعه مطرح شد؛

حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

08اردیبهشت
رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی
مدیر احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.