• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

برگزاری دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری شرکت‌های تابعه گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان

  • کد خبر : 26092
  • 26 مرداد 1402 - 8:42
برگزاری دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری شرکت‌های تابعه گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان
دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری شرکت‌های تابعه گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۲ با هدف بررسی و رفع چالش‌های موجود گروه فولاد خوزستان برگزار شد.

دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری شرکت‌های تابعه گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۲ با هدف بررسی و رفع چالش‌های موجود در گروه فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، این جلسه به ریاست محمد نیکوکار، قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه و با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد شرکت فولاد خوزستان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ در مهمان‌سرای نور این شرکت انجام شد.

محمد نیکوکار در این جلسه بیان کرد: چالش حامل‌های انرژی و هزینه‌های تامین انرژی در سال جاری بی‌سابقه است. بنابراین، انتظار می‌رود با همکاری و تلاش شرکت‌های تابعه، همچون گذشته برای برون‌رفت از چالش موجود، راهی یافته و از وضعیت موجود به خوبی گذر کنیم.

وی افزود: شرکت‌های تابعه تازه تاسیس باید حمایت شوند اما کیفیت و سرعت در انجام پروژه‌ها نیز برای شرکت فولاد خوزستان بسیار اهمیت دارد.

عباسعلی تقوی، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان مطرح کرد: طرح‌های موجود باید به صورت تخصصی بررسی شده تا در آینده موانع از پیش روی برداشته شوند. آموزش تا پایان زمان خدمت، تمامی ندارد و این امر شامل روسا و مدیران سازمان نیز می‌شود.

گفتنی است در جلسه یاد شده، فعالیت‌های ستادی انجام شده، نقاط قوت و قابل بهبود، آخرین وضعیت سیستم‌های اطلاعاتی، جمع‌بندی نیازها و پیشنهادها، استراتژی سرپرستی، ساختار سازمانی، چالش‌های موجود در حوزه انتصاب و ارتقای آموزش و توسعه (مدیریت عملکرد، نظام بهپویی و مدیریت دانش)، ارزیابی عملکرد سه ماهه نخست سال جاری شرکت‌های تابعه بررسی و مدیران عامل شرکت‌های تابعه به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.

انتهای پیام//
لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=26092

نوشته‌های مشابه

01خرداد
شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر پیش‌قراول مسیر نوآوری
معاون توسعه و مهندسی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر مطرح کرد:

شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر پیش‌قراول مسیر نوآوری

01خرداد
«کگل» در مسیر تبدیل شدن به برندی جهانی
«فلزات‌آنلاین» بررسی کرد:

«کگل» در مسیر تبدیل شدن به برندی جهانی

01خرداد
پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی پروژه هیمکو در بندر شهید رجایی
مدیرعامل شرکت مدیریت بین‌المللی همراه جاده ریل دریا مطرح کرد:

پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی پروژه هیمکو در بندر شهید رجایی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.