• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024

بورس در تلاش برگشت به کانال دو میلیون واحد

  • کد خبر : 23652
  • 27 تیر 1402 - 10:49
بورس در تلاش برگشت به کانال دو میلیون واحد
روند حرکت بازار سرمایه امروز سه‌شنبه 27 تیر ماه برخلاف روزهای گذشته صعودی بود؛ به طوری که شاخص کل بورس که روز گذشته کانال دو میلیون واحد را از دست داده بود، تا رقم یک میلیون و ۹۹۹ هزار واحد صعود کرد.

روند حرکت بازار سرمایه امروز سه‌شنبه ۲۷ تیر ماه برخلاف روزهای گذشته صعودی بود؛ به طوری که شاخص کل بورس که روز گذشته کانال دو میلیون واحد را از دست داده بود، تا رقم یک میلیون و ۹۹۹ هزار واحد صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز سه‌شنبه ۲۷ تیر ماه با ۴۳ هزار و ۱۲۲ واحد صعود، تا رقم یک میلیون و ۹۹۹ هزار واحد افزایش یافت.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۱۵ هزار و ۴۹۸ واحد صعود کرد و در رقم ۷۰۳ هزار و ۲۵۱ واحد ایستاد. در این بازار ۴۳۰ هزار معامله به ارزش ۷۱ هزار و ۵۷۴ میلیارد ریال انجام شد.

طی معاملات بازار سرمایه، ۸۴ درصد نمادهای بورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با صعود ۵۸۱ واحدی، تا رقم ۲۶ هزار و ۳۸۷ واحد صعود کرد. در این بازار ۲۵۲ هزار معامله به ارزش ۳۳ هزار و ۹۹۵ میلیارد ریال انجام شد.

از میان ۲۰۹ نماد مثبت فرابورسی پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و ایران‌خودرو دیزل نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=23652

نوشته‌های مشابه

22اردیبهشت
۱۶۰ تومان سود سهام به ازای هر سهم تقسیم شد
در مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده «اپال»،

۱۶۰ تومان سود سهام به ازای هر سهم تقسیم شد

22اردیبهشت
تامین ۴۰ درصد خوراک کارخانه کنسانتره‌سازی از معدن سه چاهون
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران عنوان کرد:

تامین ۴۰ درصد خوراک کارخانه کنسانتره‌سازی از معدن سه چاهون

22اردیبهشت
تابلوی بورس همچنان قرمز باقی ماند
با افت بیش از 10 هزار واحدی،

تابلوی بورس همچنان قرمز باقی ماند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.