• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

بومی‌سازی پروانه پمپ‌های کارخانه اسید خاتون‌آباد

  • کد خبر : 21943
  • 05 تیر 1402 - 11:15
بومی‌سازی پروانه پمپ‌های کارخانه اسید خاتون‌آباد
در پی تحریم‌های ظالمانه، مهندسان شرکت ملی صنایع مس ایران موفق شدند تحریم را به فرصت تبدیل و پروانه جهت بلید پمپ‌های ناحیه 100 کارخانه اسید را داخلی‌سازی کنند.

در پی تحریم‌های ظالمانه، مهندسان شرکت ملی صنایع مس ایران موفق شدند تحریم را به فرصت تبدیل و پروانه جهت بلید پمپ‌های ناحیه ۱۰۰ کارخانه اسید را داخلی‌سازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، این پروانه که از جنس «PE1000» و یک نوع تفلون فشرده مقاوم به سایش و خردایش است، توسط کارکنان واحد تعمیرات مکانیک کارخانه اسید خاتون‌آباد تولید شده است.

دلیل این بومی‌سازی، ته‌نشین شدن غبار موجود در گاز هنگام شست‌و‌شوی الکتروفیلترها در کف مخزن اریگیشن و ورود آن به پمپ به همراه سیال است که این امر در نهایت منجر به سایش پروانه و خرابی پمپ می‌شود.

کارکنان واحد تعمیرات مکانیک کارخانه اسید خاتون‌آباد با عنایت به اینکه عدم تامین این قطعه به علت تحریم‌ها و عدم ساخت آن در داخل کشور باعث توقف تولید می‌شود، به منظور جلوگیری از وقوع این اتفاق، با تکیه بر علم و دانش خود، نسبت به ساخت این قطعه از جنس فولاد زنگ‌نزن «L316» اقدام کردند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=21943

نوشته‌های مشابه

01خرداد
پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی پروژه هیمکو در بندر شهید رجایی
مدیرعامل شرکت مدیریت بین‌المللی همراه جاده ریل دریا مطرح کرد:

پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی پروژه هیمکو در بندر شهید رجایی

01خرداد
مدیرعامل جدید شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس،

مدیرعامل جدید شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منصوب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.