• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

تابلوی بورس رنگ عوض کرد

  • کد خبر : 26483
  • 30 مرداد 1402 - 10:30
تابلوی بورس رنگ عوض کرد
شاخص کل بورس بر خلاف روزهای گذشته از ساعات ابتدایی امروز دوشنبه 30 مرداد ماه، روند صعودی را تجربه کرد و در نهایت با رشد حدود دو هزار و ۴۰۰ واحدی، در کانال یک میلیون و ۹۵۶ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس بر خلاف روزهای گذشته از ساعات ابتدایی امروز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه، روند صعودی را تجربه کرد و در نهایت با رشد حدود دو هزار و ۴۰۰ واحدی، در کانال یک میلیون و ۹۵۶ هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با حدود دو هزار و ۴۰۰ واحد افزایش، در رقم یک میلیون و ۹۵۶ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۴۰ واحد رشد، رقم ۶۷۴ هزار و ۲۱۹ واحد را ثبت کرد.

گفتنی است آخرین بار روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه، شاخص کل بورس و فرابورس روند صعودی را تجربه کرده بودند. در این بازار ۲۷۸ هزار معامله به ارزش ۳۳ هزار و ۶۹ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات بازار سرمایه، پالایش نفت اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، سرمایه‌گذاری ‌غدیر، ایران‌‌خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، بانک تجارت و بیمه البرز، جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشته و همه آن‌ها روند مثبت داشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با ۳۹ واحد افزایش، در رقم ۲۵ هزار و ۵۲ واحد ایستاد. در این بازار ۵۴۸ هزار معامله انجام شد که دو هزار و ۱۸۳ هزار میلیارد ریال ارزش داشت.

ایران‌خودرو دیزل، مجتمع جهان فولاد سیرجان، بیمه پاسارگاد، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، صنعتی مینو، پلیمر آریا ساسول و پویا زرکان آق دره، بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند. در این میان به غیر از سه نماد نخست، دیگر نمادها روند مثبت داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=26483

نوشته‌های مشابه

30اردیبهشت
ارائه راهکارهای مختلف برای افزایش میزان تولید گندله
در نشست کمیته تولید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مطرح شد‌‌؛

ارائه راهکارهای مختلف برای افزایش میزان تولید گندله

30اردیبهشت
تولید بیش از ۵۶ هزار تن شمش آلومینیوم
در نخستین ماه 1403 رقم خورد؛

تولید بیش از ۵۶ هزار تن شمش آلومینیوم

30اردیبهشت
شرکت فولاد هرمزگان به عنوان کافرمای برتر استان برگزیده شد
در سی و پنجمین جشنواره امتنان از واحدهای نمونه استان هرمزگان،

شرکت فولاد هرمزگان به عنوان کافرمای برتر استان برگزیده شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.