• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

«تاصیکو» نمادی ارزشمند در بازار

  • کد خبر : 27037
  • 05 شهریور 1402 - 6:23
«تاصیکو» نمادی ارزشمند در بازار
«تاصیکو» همواره به عنوان نمادی ارزشمند در بازار پرتلاطم بورس شناخته شده است که طی سه ماه اخیر و بعد از ریزش اردیبهشت ماه در مقابل ریزش‌های متوالی بازار و شرکت‌های مشابه توانسته است وضعیت نقد شوندگی و ارزش خود را حفظ کند.

«تاصیکو» همواره به عنوان نمادی ارزشمند در بازار پرتلاطم بورس شناخته شده است که طی سه ماه اخیر و بعد از ریزش اردیبهشت ماه در مقابل ریزش‌های متوالی بازار و شرکت‌های مشابه، توانسته است وضعیت نقدشوندگی و ارزش خود را حفظ کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، با وجود ریزش بیش از ۳۰ درصدی شاخص و همچنین کاهش ارزش شرکت‌های شناخته‌شده بازار، «تاصیکو» از آن‌ دسته نمادهایی بود که توانست امید را در دل سهام‌داران در راستای حفظ ارزش ذاتی در کلیت بازار حفظ کند.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با نماد بورسی «تاصیکو» در هفته گذشته درخشش خوبی از خود برجای گذاشت و این در حالی بود که شاخص کل تا هفته گذشته در کانال ریزشی قرار داشت و به یک میلیون و ۹۵۰ هزار واحدی نزدیک شد.

در این شرایط نامساعد بازار سرمایه، سهام «تاصیکو» توانست در بازه مشابه، ارزش خود را حفظ کرده و از ابتدای سال ۱۸٫۴ درصد بازدهی ثبت کند و از بار منفی صنعت استخراج کانی‌های فلزی و همچنین کل بازار بکاهد.

همکاری و نظارت مستمر بر پروژه‌ها و نحوه پیشرفت آن‌ها، بهینه‌سازی پرتفوی در کنار همکاری مشترک استراتژیک با سرمایه‌گذاران فعال در حوزه معدن و صنایع مرتبط از طریق خرید تاسیس شرکت‌ها و اجرای پروژه‌های مشترک، سرمایه‌گذاری در حوزه‌های معدن و صنایع معدنی جذاب و کمیاب با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش، مدیریت پرتفوی سرمایه‌گذاری از طریق خرید و فروش سهام شرکت‌ها، برنامه توسعه بازارهای داخلی و خارجی در شرکت‌های تابعه و توسعه و تنوع‌پذیری محصولات در شرکت‌های تابعه را می‌توان از سیاست‌های مثبت تیم مدیریتی صدر تامین دانست که توانسته است در این بازار پرتلاطم، سهام «تاصیکو» را مثبت و با کمترین نرخ تعدیل نگه دارد.

کارشناسان و فعالان بازار سرمایه معتقدند که سودسازی شرکت‌ها و حصول سود باکیفیت در مجامع، یکی از مصادیق کارکرد بورس است. هلدینگ سرمایه‌گذاری صدر تامین با توجه به نتایج خوب حاصله در طرح‌های توسعه‌ای بر آن شد که به صورت تقریبی برای تمام شرکت‌های زیرمجموعه طرح توسعه تعریف کند که بسیاری از این طرح‌های توسعه در بازه زمانی کوتاهی به بهره‌برداری رسیده است.

این موضوع حاکی از وجود سودی مستمر با روندی مثبت است که نشان می‌دهد در ریل‌گذاری جدید سهم «تاصیکو» هر سال عملکردی بهتر از سال گذشته خود خواهد داشت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=27037

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور
مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان مطرح کرد:

معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور

08اردیبهشت
حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
در جلسه واحد تحقیق و توسعه مطرح شد؛

حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

08اردیبهشت
رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی
مدیر احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.