• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

تجدید بیعت فولادمردان خوزستانی با مقام‌ معظم رهبری در هفته بسیج کارگری

  • کد خبر : 17504
  • 10 اردیبهشت 1402 - 15:13
تجدید بیعت فولادمردان خوزستانی با مقام‌ معظم رهبری در هفته بسیج کارگری
روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مصادف با آغاز هفته بسیج کارگری و‌ روز جهانی کارگر، مراسم باشکوهی با حضور جمع کثیری از کارگران و صنعتگران در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مصادف با آغاز هفته بسیج کارگری و‌ روز جهانی کارگر، مراسم باشکوهی با حضور جمع کثیری از کارگران و صنعتگران در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد که در این میان فولادمردان با لباس پرافتخار شرکت فولاد خوزستان، شانه‌به‌شانه دیگر اقشار نوای لبیک یا خامنه‌ای را سر دادند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، مقام‌ معظم‌ رهبری با دعوت از گروه‌های برتر صنعتی، کشاورزی و خدماتی، هر ساله به منظور قدردانی از خیل کارگران غیور میهن اسلامی در این مراسم سخنرانی می‌کنند.

معظم له در این مراسم فرمودند: کارگران در شرایط دشوار جدید با اشکال نوین جنگ ترکیبی که در راس آن تحریم‌های ظالمانه قرار دارد، بلوغ و مسئولیت‌پذیری خود را به نمایش گذاشتند. خیل کثیری از کارگران ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبری معظم، آمادگی خود را برای تحقق فرمایشات ایشان اعلام داشتند.

محمد جامعی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در این راستا بیان کرد: دعوت ویژه از برخی کارکنان شرکت فولاد خوزستان برای حضور در این برنامه، نشانه عملکرد موثر و انقلابی جامعه کارگری در کل شرکت فولاد خوزستان است. دیدار و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، موجب اتحاد و انسجام بین اقشار مختلف کاری و صنفی می‌شود تا به حول و قوه الهی، چرخ تولید ایران سریع‌تر از قبل به حرکت درآمده و بحران و تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هیئت مدیره و مدیرعامل و‌ همچنین کارکنان پرتلاش شرکت فولاد خوزستان، همواره منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه اهداف و فعالیت‌های خود قرار داده‌اند و با عمل به فرمایشات معظم له، افتخاراتی مانند بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی کشور، رونمایی از یک هزار و ۵۶۰ قطعه استراتژیک صنعت فولاد برای اولین بار، رونمایی از ۳۳ پروژه در دهه فجر، یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیست‌محیطی و … حاصل شده است.

شایان ذکر است مهدی شریف شاذیله، مهدی علیدادی، نواب ملایی، بابک پورخدادادی، حسین علیپور، محمد فغفوری، رامین حکیمی و جمیله باوی‌ با سرپرستی و هماهنگی محمد جامعی در این مراسم با شکوه حضور داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17504

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور
مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان مطرح کرد:

معادن گل‌گهر، رتبه اول استخراج سنگ‌آهن در کشور

08اردیبهشت
حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
در جلسه واحد تحقیق و توسعه مطرح شد؛

حفظ محیط زیست، اولویت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

08اردیبهشت
رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی
مدیر احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

رکوردشکنی فراتر از ظرفیت اسمی و عملیاتی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.