• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
در راستای تکمیل پروژه احیا مستقیم،

تجهیز «Refractory Line Ducts» اوایل خرداد ماه به فولاد اقلید می‌رسد

  • کد خبر : 43756
  • 10 اردیبهشت 1403 - 6:13
تجهیز «Refractory Line Ducts» اوایل خرداد ماه به فولاد اقلید می‌رسد
تجهیز «Refractory Line Ducts» که وظیفه انتقال و گردش گازهای داغ و با حرارت بالا را بر عهده دارد، طبق برنامه در حال ساخت است و بر اساس پیش‌بینی‌ها تا اوایل خرداد ماه 1403 به محل پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید پارس خواهد رسید.

تجهیز «Refractory Line Ducts» که وظیفه انتقال و گردش گازهای داغ و با حرارت بالا را بر عهده دارد، طبق برنامه در حال ساخت است و بر اساس پیش‌بینی‌ها تا اوایل خرداد ماه ۱۴۰۳ به محل پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید پارس خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اقلید پارس، تجهیز «Refractory Line Ducts» با پیشرفت حداکثری طبق برنامه ساخته‌ شد و بخشی از آن نیز رنگ‌آمیزی و کار آن به اتمام رسیده است.

این تجهیز با وزنی بیش از ۴۰۰ تن، وظیفه انتقال و گردش انواع گازها و سیالات حرارت بالای مورد استفاده در مجموعه تولید آهن اسفنجی در ناحیه ریفرمر را بر عهده دارد.

این تجهیز طبق پیش‌بینی‌ها اوایل خرداد ماه از محل کارخانه شرکت ارس فولاد به سمت سایت فولاد اقلید پارس بارگیری خواهد شد و در آینده‌ای نزدیک نصب آن نیز آغاز می‌شود.

تجهیز «Refractory Line Ducts» دارای نقش حیاتی در صنایعی مانند فولاد، برق و پتروشیمی است. این تجهیز به حفظ و هدایت گازهای داغ کمک کرده و کارایی و ایمنی در فرایندهای مختلف را تضمین می‌کند؛ همچنین این لوله‌ها برای حفظ دماهای بالا و محافظت از تجهیزات اطراف در برابر آسیب حرارتی بسیار ضروری هستند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=43756

نوشته‌های مشابه

25اردیبهشت
طلای جهانی ثابت ماند
در آستانه سیاست‌گذاری‌ فدرال رزرو،

طلای جهانی ثابت ماند

25اردیبهشت
تجلیل از شرکت فولاد خراسان به عنوان صادرکننده برتر
در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه خراسان رضوی رقم خورد؛

تجلیل از شرکت فولاد خراسان به عنوان صادرکننده برتر

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.