• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

تحقق شعار سال ۱۴۰۲ و رشد تولید پایدار، بهره‌ور و سبز در شرکت ملی مس

  • کد خبر : 15264
  • 14 فروردین 1402 - 5:40
تحقق شعار سال ۱۴۰۲ و رشد تولید پایدار، بهره‌ور و سبز در شرکت ملی مس
روز شنبه 12 فروردین ماه با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، معاونان و مدیران مجتمع‌های تولیدی، جلسه احصاء و بررسی شاخص‌های عملکردی حوزه‌های مختلف شرکت اعم از اکتشافات، تولید، هوشمندسازی و ... برای تحقق شعار سال 1402 برگزار شد.

روز شنبه ۱۲ فروردین ماه با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، معاونان و مدیران مجتمع‌های تولیدی، جلسه احصاء و بررسی شاخص‌های عملکردی حوزه‌های مختلف شرکت اعم از اکتشافات، تولید، هوشمندسازی و … برای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، علی رستمی در این جلسه ضمن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران، بر ضرورت حرکت تحولی و نظام‌مند یکپارچه برای کمک به تقویت فعالیت‌های شرکت ملی مس تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تمام بخش‌های شرکت باید برای تحقق شعار سال برنامه مشخصی داشته باشند، افزود: بدین منظور تعیین دقیق شاخص‌های کلیدی عملکرد برای اکتشافات و توسعه معدنی، تولید (کنسانتره، کاتد و مفتول) و همچنین احداث شهرک‌های تخصصی مس برای محصولات پایین‌دستی با فناوری بالا و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف دستیابی به ارزش افزوده بالاتر برای سهام‌داران، باید سرلوحه فعالیت تمامی مدیران شرکت ملی مس قرار داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد معاونت طرح و برنامه و بودجه شرکت ملی مس در تعامل با تمامی واحدهای شرکت، فهرست شاخص‌های عملکردی و شاخص‌های کلیدی عملکرد تمامی واحدها را نهایی کند و پایش علمی و حرفه‌ای از میزان تحقق شعار سال را در دستور کار خود قرار دهد.

در بخش دوم جلسه، موضوع انضباط مالی توسط حسین تقدسی، معاونت مالی و اقتصادی شرکت، مبتنی بر دیدگاه‌ها و منویات مقام معظم رهبری و مقالات علمی منتشر شده در این خصوص ارائه و تاکید شد تمام مدیران شرکت نسبت به طهارت اقتصادی، اصلاح الگوی مصرف، پرهیز از هزینه‌های زائد در جهت کاهش بهای تمام شده محصولات و سایر موارد مطرح شده در گزارش انضباط مالی، اهتمام و اقدام عملیاتی داشته باشند.

در ادامه مدیرعامل شرکت ملی مس با تاکید بر انضباط بخشی مالی در تمام سرفصل‌های هزینه‌ای شرکت، تاکید کرد: باید تمامی هزینه‌ها و پروژه‌های شرکت به تقویت تولید یا بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تولید منجر شود و منطبق با استانداردهای زیست‌محیطی باشد. همچنین لازم است مدیران با قاطعیت از پرداخت هزینه‌های غیرضروری که ارزش افزوده برای تولید و سهام‌داران شرکت ایجاد نمی‌کند، به جد جلوگیری کنند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=15264

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
از مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تجلیل شد
در نشست مسئولان بنیاد ملی نخبگان،

از مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تجلیل شد

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.